07:03|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1396 - 01:21
کد خبر: 6469

دهکده مقاومت شهدای شهرمان را بهتر معرفی می کند

این پروژه، پروژه ای بزرگ می باشد و وقت معینی باری پایان یافتن آن تعیین نشده است و هم اکنون بین 40 تا 45 درصد پیشرفت فیزیکی را شامل می شود.

دهکده مقاومت شهدای شهرمان را بهتر معرفی می کند

امیر عباس عابدینی مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت دهکده مقاومت ملقب به یادمان شهیدان باکری اظهار داشت: این پروژه، پروژه ای بزرگ می باشد و وقت معینی باری پایان یافتن آن تعیین نشده است و هم اکنون بین 40 تا 45 درصد پیشرفت فیزیکی را شامل می شود.

این مقام مسئول در خصوص اهداف ساخت این مکان گفت: در این مکان یک سیستم گالری شهدا، تندیس های شهدا، یاد و خاطره شهدا و وصیت نامه این عزیزان نصب خواهد شد تا آنان را برای نسل های آینده حفظ کنیم.

 مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه ادامه داد: هدف اصلی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی است؛ اگر هم اکنون به کشور روسیه سفر کنید در میدان های اصلی خود برای آن هایی که در جنگ های این کشور جان خود را از دست داده اند مجسمه هایی درست کرده اند و همچنین در شهر تبریز نیز برای ستار خان و باقر خان یادمان هایی درست کرده اند و از آنان به نام الگوی غیرت آذربایجان یاد می کنند.

امیر عباس عابدینی خاطر نشان کرد: هم اکنون شهیدان باکری، شهید امینی، شهید بهزاد دربندی، شهیدان آهندوست، شهیدان باباساعی و... که در واقع الگوهای زندگی ما هستند ولی اکثر جوانان ما نمی دانند که این عزیزیان چه حماسه هایی آفریده اند و نمی دانند که چه کارهای بزرگی کرده اند ولی بعد از افتتاح و پایان ساخت دهکده مقاومت شهدای شهرمان را هر بهتر و بیشتر معرفی خواهیم کرد و همچنین به غیر از این کار نشان دهنده دنیای معنوی، دنیای مادی، پل صراط، پیست دوچرخه سواری و... از دیگر بخش های این دهکده می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید