11:58|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1396 - 00:52
کد خبر: 6468

پرداخت الکترونیکی عوارض در تمامی مناطق وجود دارد

پرداخت الکترونیکی عوارض بخش های متعددی دارد؛ هم اکنون پرداخت الکترونیکی عوارض نو سازی از سال 94 کاملا الکترونیکی انجام می شود و شهروندان هم می توانند از طریق اینترنت وهم از طریق دستگاه های دستگاه خود پردار اقدام کنند.

پرداخت الکترونیکی عوارض در تمامی مناطق وجود دارد

یاسر اسد پور مدیر عامل سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص پرداخت الکترونیکی عوارض گفت: پرداخت الکترونیکی عوارض بخش های متعددی دارد؛ هم اکنون پرداخت الکترونیکی عوارض نو سازی از سال 94 کاملا الکترونیکی انجام می شود و شهروندان هم می توانند از طریق اینترنت وهم از طریق دستگاه های دستگاه خود پردار اقدام کنند.

وی ادامه داد: در خصوص پرداخت عوارض خودرو از سال 93 به طور الکترونیکی روی پرتال شهرداری انجام می گیرد و با پرداخت عوارض در سایت شهرداری دیگری نیازی نیست حتی یک بار به شهرداری مراجعه کنند و با دریافت پرینت می توانند تمامی مراحل را انجام دهند؛ در پرداخت الکترونیک عوارض در آمدی مربوط به پروانه های ساختمانی که مربوط به حوزه درآمد شهرداری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هم اکنون پرداخت الکترونیکی در تمامی مناطق وجود دارد و اگر امکاناتی به وجود می آید در تمامی 5 منطقه شهرداری هم زمان ایجاد می شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید