21:09|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1396 - 22:47
کد خبر: 6465

حضرت علی (ع) جایگاه ویژه و نقش بسیار مهمی در تاریخ اسلام داشته اند

اهمیت این ایام را باید دانست و از فضائل حضرت علی (ع) بهره برد زیرا که نعمات خداوند  در این روزها فراوان است.

 

حضرت علی (ع) جایگاه ویژه و نقش بسیار مهمی در تاریخ اسلام داشته اند

حجت الاسلام و المسلمین محمد موسوی امام جمعه سلماس در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص شب های قدر اظهار داشت: این شب ها، شب های لیله القدر هستند شب هایی هستند که قرآن نازل شده است، حضرت علی (ع) جایگاه ویژه و نقش بسیار مهمی در تاریخ اسلام داشته اند.

موسوی ادامه داد: حدیثی از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) وجود دارد که می فرماید یا علی اگر بنده ای از بنده های خداوند متعال باشد و اندازه حضرت نوح عمر کند یعنی بتواند اندازه حضرت نوح عبادت کند ولی تو را دوست و یار خود قرار ندهند بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد و وارد بهشت نخواهد شد.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: اهمیت این ایام را باید دانست و از فضائل حضرت علی (ع) بهره برد زیرا که نعمات خداوند  در این روزها فراوان است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد موسوی در خصوص ضربت خوردن حضرت علی (ع) اظهار داشت: خون های شهدا از همان دوران آغازین اسلام تا کنون باعث رونق اسلام گردیده است؛ در آن زمان برعلیه حضرت علی (ع) تبلیغات سو  زیادی از سوی بنی امیه و معاویه وجود داشت بطوریکه وقتی خبر شهادت این امام والا مقام به شام رسید برخی مسلمانان گفتند که مگر علی اهل مسجد و نماز بوده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید