11:56|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1396 - 00:52
کد خبر: 6459

پیش بینی می شود بیش از 4 هزار نفر در مراسمات شب قدر شرکت کنند

بیش از4 هزار نفر در مراسمات شب قدر حضور خواهند داشت، به دلیل اینکه مصلی مرکزیت دارد استقبال مردم خیلی زیاد است و همواره مردم بیش از انتظار از این مراسمات استقبال می کنند.

پیش بینی می شود بیش از 4 هزار نفر در مراسمات شب قدر شرکت کنند

احد رزمجو، مسئول امورات دفتری مصلی در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص برنامه های شب قدر در مصلی گفت: زمان شروع برنامه های شب قدر در مصلی ساعت 23 و خاتمه این برنامه ها صبح ساعت 2:45 میباشد، ابتدای برنامه با قرائت چند سوره شروع می شود که برای شب 19 ام سوره عنکبوت ترتیل خوانی میشود سپس به صورت اصلی ترتیل می شود که از قاریان آقای محمدی و آقای وکیلی برای قرائت استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: سخرانی در شب 19 توسط آقای ارجمندی، شب 21 ام توسط حاج آقا قریشی و شب 23 ام حاج آقای سلامتی برگزار می شود که بعد از سخنرانی احسانی به عنوان سحری در نظر گرفته شده که برای 4هزار نفر در هر شب تدارک دیده شده است که در بین افرادی که برای مراسم حضور پیدا کرده اند توزیع می شود.
رزمجو اظهار کرد: در مراسم شب 19 زیارت عاشورا، شب 21ام جوشن کبیر و در شب 23 ام دعای توسل خوانده میشود، شب 19 ام از آقای محمدی از مداهان اهل بیت، شب 21ام از آقای حسنی و شب 23ام دعای توسل توسط آقای یحی اکبرزاده تلاوت می شود.
رزمجو گفت: تلاوت جمعی جوشن کبیر هم که انشالله توسط آقای مختاری یکی از مداهان اهل بیت در سه فراز، هر فراز 35 آیه خوانده خواهد شد، قرائت جمعی دعای کرامت که حسن ختام مراسم می باشد توسط حاج آقا محمدی، در شب 21 حاج آقا حسین خانی و شب 23ام حاج آقا عباسی قرائت می شود.
مسئول امورات دفتری مصلی در رابطه با استقبال مردم از این مراسمات گفت: بیش از4 هزار نفر در مراسمات شب قدر حضور خواهند داشت، به دلیل اینکه مصلی مرکزیت دارد استقبال مردم خیلی زیاد است و همواره مردم بیش از انتظار از این مراسمات استقبال می کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید