15:02|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1396 - 00:28
کد خبر: 6446

نزدیک به 200 نفر در واحدها و مراکز آتش نشانی شهر ارومیه فعالیت دارند

تعداد تماس های حاصل شده با سازمان آتش نشانی روزانه متغییر است و خوشبختانه تماس هایی که با هدف ایجاد مزاحمت گرفته می شوند نیز با کاهش رو به رو بوده است؛ بیشترین تماس ها نیز در رابطه با حادثه آتش سوزی بوده است.

نزدیک به 200 نفر در واحدها و مراکز آتش نشانی شهر ارومیه فعالیت دارند

ابراهیم شاد قوشچی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص تماس هایی که با این سازمان برقرار می شود گفت: تعداد تماس های حاصل شده با سازمان آتش نشانی روزانه متغییر است و خوشبختانه تماس هایی که با هدف ایجاد مزاحمت گرفته می شوند نیز با کاهش رو به رو بوده است؛ بیشترین تماس ها نیز در رابطه با حادثه آتش سوزی بوده است.

این مقام مسئول در خصوص تعداد مراکز و واحدهای آتش نشانی در سطح شهر ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 10 واحد و مرکز آتش نشانی در ارومیه وجود دارد که 3 واحد دیگر نیز در حال ساخت می باشند که تا آخر سال افتتاح خواهند شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ادامه داد: نزدیک به 200 نفر در واحدها و مراکز آتش نشانی و خدمات ایمنی سطح شهر ارومیه فعالیت دارند.

ابراهیم شاد قوشچی در پایان تاکید کرد: با توجه به گرمی هوا و وجود علف های هرز در سطح شهر و حتی در روستاهای همجوار؛ لذا از مردم می خواهیم که برای مسائل جزئی با آتش نشانی تماس نگیرند چرا که هر دقیقه عملیات آتش نشانی نزدیک به 70 هزار تومان هزینه در پی دارد و مردم آن را خودشان خاموش نمایند چرا که اعزام وسایل نقلیه سنگین نیز از مردم با زدن آژیر سلب آرامش می کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید