12:01|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1396 - 21:43
کد خبر: 6431

تروریست ها با این اقدام حقارت و ذلت خود را بیش از گذشته آشکار کردند

ملت ایران در سالیان گذشته نیز تجربه ترور و جنایت را داشته است و ما در حدود 17 هزار نفر مردمان خود را در این راه تقدیم کرده ایم.

تروریست ها با این اقدام حقارت و ذلت خود را بیش از گذشته آشکار کردند

حجت الاسلام و المسلمین حاج جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با حادثه تروریستی دیروز در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گفت: گروهک های تروریستی و تکفیری در جبه های مختلفی از رزمندگان مقاومت شکست های سنگینی را متحمل شدند و لذا با دست زدن به عملیات تروریستی تهران منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم ایران شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: تروریست ها با این اقدام حقارت و ذلت خود را بیش از گذشته آشکار کردند؛ ملت ایران در سالیان گذشته نیز تجربه ترور و جنایت را داشته است و ما در حدود 17 هزار نفر مردمان خود را در این راه تقدیم کرده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج جواد مجتهد شبستری تصریح کرد: این گونه اقدامات هیچ گونه خللی در مسیر ملت ایران نخواهد گذاشت و اینگونه کارها در استحکام این ملت تاثیری ندارد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند اگر ما در کانون اصلی تروریست ها در مقابل آن ها ایستادگی نکرده بودیم باید هر روز شاهد این چنین حوادثی را در سر تا سر کشور شاهد بودیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: این جنایت که باید آن را جنایت کور نامید منجر به شهادت جمعی از هموطنانمان شد و همواره در نزد انسان های آزاده محکوم هستند؛ از تمامی نهادهای امنیتی نیز کمال تشکر را داریم که تا این لحظه برای ایران عزیزمان امنیتی مثال زدنی فراهم کرده اند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید