19:41|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1396 - 09:04
کد خبر: 6410

سیلوانا؛ بهشت پنهان در سرزمین آذربایجان 

سیلوانا از جمله مناطقی است که می توان با تکیه به زیبایی آن، درآمد مناسبی برای شهر ایجاد کرده و سالانه گردشگران و توریست های بسیاری را جذب این شهرستان کرد.

سیلوانا؛ بهشت پنهان در سرزمین آذربایجان 

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، آذربایجان ازجمله منطقه هایی در ایران به شمار می رود که دارای طبیعت زیبا و بکری می باشد که با نگاه به آن ها چشم، مات و مبهوت می ماند.

گویی گوشه ای از بهشت در منطقه آذربایجان تفسیر شده است؛ بهشتی زمینی که دیدنش خالی از لطف نیست؛ با بیان این جملات خواستیم به بهشت زیبای سیلوانا در ارومیه اشاره کنیم.

این باغ شهر دارای چشمه های جوشان، رودها و جویبارهای روان است که همراه خود آب زلال و گوارا را به نمایش گذاشته اند؛ این منطقه به گونه ای است که در هر چهار فصل زیبایی چشم نوازی را در معرض دید عموم قرار می دهد.

دره های عمیق و باغ های میوه از دیگر خصوصیات این باغ شهر محسوب می شود، این شهر نیز همانند دیگر مناطق ارومیه و حتی آذربایجان شهید پرور می باشد و شهری پر از برکت الهی است.

هر زاوه ای از سیلوانا که در نوشتاری آن را «سیلوانه» می نامند دارای جاذبیت ها و چشم انداز های بسیاری است که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود می کشد.

بوزلو سینه، آبشار سولوک، سد شهرچای، خوشاکو و مارمیشو از جمله جاذبه هایی است که سیلوانا آن ها را در خود جای داده است.

ایجاد مکان و تدارک برای پذیرایی بهتر از مسافران در این منطقه میتواند در جذب گردشگر اثر مثبتی داشته باشد.

آذربایجان به ویژه آذربایجان غربی دارای مکان های بسیار زیبا و طبیعت بکری می باشد که می توان با توجه به آنان، زیباسازی محل ها و رسیدگی به مناطق گردشگردی، محل مناسبی برای کسب درآمد و ایجاد جایگاه بهتر برای پیشرفت شهر باشد، لذا فقط توجه و رسیدگی مسئولان را می طلبد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید