04:34|سه شنبه, اردیبهشت 18 ,1403
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1396 - 00:18
کد خبر: 6403

 پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا( علیه‌السلام) در هشت بخش برگزار می شود

هفتاد و پنج اثر از آذربایجان‌غربی به عنوان آثار برگزیده استانی به دبیرخانه مرکزی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا( ع) ارسال شد.

 پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا( علیه‌السلام) در هشت بخش برگزار می شود

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز جواد زاهدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در جمع اصحاب رسانه ها اظهار داشت: از بین 383 اثر راه‌یافته به دبیرخانه استانی این جشنواره، 75 اثر از آذربایجان‌غربی به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال شد؛ در بخش کاردستی از میان 119 اثر راه‌یافته به دبیرخانه استانی 21 اثر، در بخش نشریه‌نگاری از 75 اثر راه‌یافته به دبیرخانه استانی 13 اثر و در بخش کتاب‌سازی از 36 اثر راه‌یافته به دبیرخانه استانی 9 اثر برگزیده و به دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.
مدیر کل کانون استان ادامه داد: در بخش‌های داستان‌نویسی و شعرسرایی به ترتیب از 77 اثر راه‌یافته 15 اثر و از 67 اثر راه‌یافته 14 اثر برگزیده و به دبیرخانه مرکزی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) راه یافت.
جواد زاهدی افزود: در بخش پویانمایی از 4 اثر راه‌یافته به دبیرخانه استانی، یک اثر به عنوان برگزیده استانی به دبیرخانه مرکزی این جشنواره ارسال شد و از بین 5 اثر سرود، 2 اثر عنوان برگزیده استانی و راه یافته به دبیرخانه مرکزی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(علیه السلام) را به خود اختصاص داد.
مدیر کل کانون استان همچنین خاطر نشان کرد: داوری مجموع آثار راه‌یافته به دبیرخانه استانی این جشنواره را در بخش‌های مختلف زهرا آب‌سوران معاون فرهنگی، فریبا نیک‌بخت کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی، طیبه طاحونی، لیلا فلاح و هادی بانی‌فاضل کارشناسان فرهنگی، اسرین ابراهیمی و الهام شیخ‌زاده کارشناسان هنری، فرحناز سلطانی و نسرین بدخشان کارشناسان ادبی کانون استان بر عهده داشتند و مجموع آثار خلق شده در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان توسط اعضا و مربیان بیش از یک هزار و هشتصد اثر بوده است.
زاهدی تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا( علیه‌السلام) در هشت بخش کاردستی، نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، سرود، پویانمایی، شعرسرایی، داستان‌نویسی، قصه‌گویی برگزار و از برگزیدگان استانی و کشوری این جشنواره در مراسمی ویژه، در دهه کرامت تجلیل می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید