15:28|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 09 خرداد 1396 - 01:36
کد خبر: 6399

همه ما باید از شوراها حمایت کنیم

در آیات قرآن و روایات اهل بیت شوراها از جایگاه رفیع و والا برخوردار هستند به همین جهت در آموزه های دینی بسیار سفارش شده است که در خرد جمعی بتوانیم از مدیریت مان استفاده کنیم.

همه ما باید از شوراها حمایت کنیم

ایوب رنجبر امام جمعه ماکو در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با وظایف شورا ها گفت: در آیات قرآن و روایات اهل بیت شوراها از جایگاه رفیع و والا برخوردار هستند به همین جهت در آموزه های دینی بسیار سفارش شده است که در خرد جمعی بتوانیم از مدیریت مان استفاده کنیم؛ هرچه قدر استفاده از خرد جمعی در سطح بالایی باشد خطا و اشتباه کمتر شده و دقت و انسجام در کارها بیشتر میشود.
ایوب رنجبری ادامه داد: شوراهای شهر ور وستا نقششان در توسعه آبادانی شهر و روست بسیار حائز اهمیت است چون به عنوان پارلمان های کوچک منطقه ای هستند و تصمیمی گیر هستند، در راستای مدیریت شهری هرچقدر مسئولین از تخصص و تعهد کافی برخوردار باشند میتوانند شهر را در رسیدن به تراز تمدن اسلامی کمک کنند؛ در این مورد توسعه هایی داریم که توسعه ای مورد تایید اسلام،قرآن و رهبری است که همراه اب توسعه دینی باشد.
وی تاکید کرد: ما باید از این عزیزان حمایت کنیم و با تمام مسئولین شهر و منطقه در تصمیم گیری همکاری کنیم تا بتوانند در شهر،بخش و روستا تصمیمیات سازنده بگیرند.
رنجبر در در پایان در رابطه با نقش شورا ها در مقابل شعار امسال گفت: شوراهای شهر و روستا با تصمیم گیری هایشان میتوانند به تحقق این شعار سرعت دهند،برای مثال احداث واحد های تولیدی که باعث افزایش تولید و اشتغال میشود، مسئولین همچنین میتواندند با حمایت از سرمایه گذاران و تولید کننده ها به تحقق این شعار کمک بزرگی کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید