10:31|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1396 - 23:53
کد خبر: 6394

سال تحصیلی 96-97 پنج مدرسه آماده ارائه خدمت به دانش آموزان می‌شود

با شروع سال تحصیلی 96-97 در شهرستان اشنویه پنج مدرسه جدید نیز آماده خدمات دهی و آموزش به دانش آموزان این شهرستان می باشد.

سال تحصیلی 96-97 پنج مدرسه آماده ارائه خدمت به دانش آموزان می‌شود

اسعد خضری، فرماندار اشنویه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با اشاره به وضعیت مدارس این شهرستان گفت: همه مدارس اشنویه به صورت دو شیفته فعالیت می کنند، در حالی که به صورت قانونی مدارس باید تک شیفته باشد.

وی افزود: نبود هنرستان در این شهرستان یکی از مطالبات مهم و اساسی مردم به شمار می رود که برای این خواسته نیز به ادارات مربوطه درخواست داده شده و در صورت موافقت و تصویب اعتبار لازم، امسال برای ساخت این هنرستان کلنگ زنی می کنیم.

خضری با اشاره به این که امسال تحول های خوبی در سطح شهرستان صورت خواهد گرفت بیان کرد: درخواست های مطلوب و مناسبی در راستای تجهیز مدرسه در اشنویه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مدرسه کودکان استثنایی یکی از مدارسی است که اکنون به مدت یکسال است که فعالیت داشته و خدمات خوبی به این کودکان ارائه می شود چراکه آنان نیز جزو مهمی از خانواده ما هستند و توجه به آنان از وظایف اصلی به شمار می رود.

خضری با بیان این که در سال تحصیلی 96-97، پنج مدرسه آماده ارائه خدمات به دانش آموزان خواهد بود خاطر نشان کرد: برای روستاها نیز اقدامات خوبی در حال انجام است و در این راستا نیز خدمات مطلوبی بیش از پیش ارائه خواهد شد؛ در این میان دبیرستان هشت کلاسه فاطمیه نیز برای سال تحصیلی جدید آماده خواهد بود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید