13:18|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1396 - 23:06
کد خبر: 6393

بیش از 90 درصد تاکسی ها کارت شناسایی دارند

تا کنون بیش از 90% ماشین های تاکسی دارای کارت های شناسایی هستند و آن 10% باقی مانده یا از ماشین های خود استفاده نمی کنند و یا اینکه ماشین های آن ها توقیف و فرسوده شده است.

بیش از 90 درصد تاکسی ها کارت شناسایی دارند

فخرالدین معصوم زاده مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص کارت های شناسایی نصب شده در تاکسی ها اظهار داشت: تا کنون بیش از 90% ماشین های تاکسی دارای کارت های شناسایی هستند و آن 10% باقی مانده یا از ماشین های خود استفاده نمی کنند و یا اینکه ماشین های آن ها توقیف و فرسوده شده است و برخی از آن ها نیز در حال پیگیری مراحل این روند هستند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ارومیه در رابطه با پوشش این کارت ها توسط راننده ها عنوان کرد: اگر در بار اول راننده ای نسبت به پوشش این کارت ها اقدام کند تذکر به وی داده می شود، در بار دوم جریمه شامل حال وی می شود و اگر این اتفاق در بار سوم رخ دهد وی در اختیار کمیته انضباطی قرار می گیرد و در این صورت یا پروانه وی ابطال و یا ماشین متوقف می شود.

معصوم زاده افزود: مردم در صورت مشاهده چنین اتفاقاتی  می توانند از طریق شماره تلفن 32359995 و شماره پیامک 30005289 این تخلفات را به سازمان تاکسیرانی ارومیه خبر دهند و از مردم نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده اینکه هویت راننده با کارت موجود تطابق ندارد مراتب را به سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید