13:52|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 07 خرداد 1396 - 22:22
کد خبر: 6391

رسانه ها هم در قبال نظام و هم در قبال خداوند مسئول هستند

رسانه ها هم در قبال ملت و هم در قبال آخرت ملت و خداوند مسئول هستند و نباید اتفاقاتی را که باعث خوشحالی دشمنان میشود را خبر رسانی کنند.

رسانه ها هم در قبال نظام و هم در قبال خداوند مسئول هستند

عبدالرحمن خلیفه زاده در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان در رابطه با نقش رسانه ها گفت: نقش رسانه ها خبر رسانی است،اگر خبر خوب باشد انسان مسرور میشود ولی اگر خبر ناراحت کننده باشد ذهن انسان مکدر میشود.

وی در ادامه گفت: رسانه ها هم در قبال نظام و هم در قبال خداوند مسئول هستند؛  به همین دلیل بباید اتفاقاتی را خبر رسانی کنند که صحت کامل داشته باشد و این کار هم برای ارزش خودشان خوب است و هم برای جامعه خوب می باشد، بایستی در بعضی مسائل همگان را در جریان نگذارند چون بعضی مسائل را فقط کسانی که در صدر نظام هستند حق دارند بدانند.

امام جمعه بوکان ادامه داد: رسانه ها هم در قبال ملت و هم در قبال آخرت ملت مسئول هستند، نباید اتفاقاتی را خبررسانی کنند که باعث خوشحالی دشمنان شود حتی اگر حق با رسانه ها باشد؛ زیرا عاقل کسی است،مسلمان کسی است که دوستان را شاد و دشمنان را خشمگین و ناراحت کند.

وی در پایان تاکید کرد: بنظر من رسانه ها از هر قشری از ایران ما امروزه مسئولیتشان سنگین تر است،اما متاسفانه هیچ کس در مقابل خودش احساس مسئولیت نمیکند چون کسی از آنها در مقابل وظایف و مسئولیت هایشان سوال نمیکند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید