11:21|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 06 خرداد 1396 - 23:58
کد خبر: 6386

عملکرد دوره چهارم شورا افتخار آفرین بود/دریاچه ارومیه مادر مردم آذربایجان است

دوره چهارم شورا از شوراهای موفق و بی نظیر کشور بود چرا که تعامل و یکپارچگی که در بین اعضا بود و همگی پشتیبان شهردار شهر ارومیه بودند.

عملکرد دوره چهارم شورا افتخار آفرین بود/دریاچه ارومیه مادر مردم آذربایجان است

حسین بخشایشی عضو شورای اسلامی دوره چهارم شهر ارومیه و منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان در خصوص حضور مردم پای صندوق ها رای اظهار داشت: انتخاباتی که برگزار شد انتخاباتی بسیار حساس و مهم بود و مردم با حضور پرشور خود قلب خانواده شهدا و ایثارگران را شاد کردند و نشان دادند که هنوز عاشق نظام و مدافع آرمان های انقلاب هستند؛ و همچنین از دیگر کاندیداها که وارد عرصه انتخابات شده بودند هم درخواست داریم ایده ها و برنامه های خود را با منتخبین شورا در میان بگذارند تا بتوانیم در کنار یکدیگر از مشکلات مردم بکاهیم.

عضو فعلی شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با عملکرد دوره چهارم شورا خاطر نشان کرد: دوره چهارم شورا دوره ای افتخار آفرین برای شهر ارومیه بود که این افتخار آفرینی مدیون اتحاد و همدلی و هم زبانی بوده است.

بخشایشی ادامه داد: دوره چهارم شورا از شوراهای موفق و بی نظیر کشور بود چرا که تعامل و یکپارچگی که در بین اعضا بود و همگی پشتیبان شهردار شهر ارومیه بودند و همچنین انتخاب شهردار ارومیه و استاندار آذربایجان غربی به عنوان عضو های شانزدهم و هفدهم شورا باعث خدمتگذاری هر چه بهتر شورای دوره چهارم شد بطوریکه موفق به ایجاد پروژه بزرگی در سطح شهر شهر ارومیه بودیم؛ در دور پنجم نیز باید به مطالبات مردم نگاه کنیم و نسبت حل هر چه بهتر مشکلات اقدام کنیم.

وی در مورد اصلی ترین مشکلات شهر ارومیه عنوان کرد:  هم اکنون اصلی ترین مشکل کشور و شهرمان اشتغال و بیکاری است چرا که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب نیز به این مورد اشارات فروانی داشته اند؛ شورای شهر هر چند نمی تواند به طور مستقیم در این معضل ورود پیدا کند ولی می تواند به طور غیر مستقیم دخالت کند.

حسین بخشایشی افزود: با ایجاد بسترهایی قصد ایجاد 1000 شغل را هر سال داریم و این شدنی نیست مگر با همکاری دستگاه های متولی و مردم با یکدیگر، همچنین با اتمام پروژه هایی مثل اوریاد، اروم تکبیر و رزت شغل های خوبی ایجاد خوبی می شود که خوشبختانه اوریاد در خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید و برای بیش از 1500 نفراشتغال زایی خواهد کرد، پروژه های دیگری همچون تولید انرژی از زباله توسط کشور آلمان اگر عملی شود می تواند در امر اشتغال زایی بسیار موثر واقع شود.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه در مورد اهداف حضور در این دوره شورا گفت: در دوره چهارم مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم برخی پروژه ها را به اتمام برسانیم و اکنون هدف اصلی به پایان رساندن برخی پروژه ها می باشد و همچنین ایجاد درآمد پایدار و وارد کردن بخش خصوصی داخلی و خارجی به حوزه مدیریت شهری و کادر شهرداری برای ایجاد درآمد است.

این مقام مسئول در مورد پتانسیل ها و ظرفیت های ارومیه اظهار داشت: ارومیه در صنعت گردشگری ظرفیت های بالایی دارد و به نوعی در سطح کشور جزو شهرهای برتر است؛ بهترین منابع زیر زمینی و رو زمینی در شهرستان ما وجود دارد، هم مرز بودن استان ما با 3 کشور که متاسفانه ما از آن غفلت کرده ایم، مواد معدنی ما بصورت خام به دیگر شهرها می روند که با ایجاد کارخانجات می توانیم خود استان را به عنوان استانی خوب معرفی کنیم و همچنین بحث دیگر ایجاد منطقه آزاد تجاری سرو است که بسیار می تواند برای ایجاد اشتغال و اقتصاد مفید باشد که همه این اتفاقات با اتحاد مردم و مسئولان عملی است.

بخشایشی افزود: احیای دریاچه ارومیه به عنوان مادر مردم آذربایجان از ضرورت های منطقه ما است زیرا که خشکیدن دریاچه زندگی را در منطقه ما تهدید می کند و ما نیز برای احیای آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید