08:16|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 01 خرداد 1396 - 23:16
کد خبر: 6362

مردم با حضور پرشور در انتخابات موفق به تضعیف دشمنان شدند

مردم با شرکت در انتخابات روز جمعه، توانستند موقعیت دشمنان ایران را تضعیف کرده و مقام نظام اسلامی کشور خود را بالاتر ببرند.

مردم با حضور پرشور در انتخابات موفق به تضعیف دشمنان شدند

ماموستا مصطفی محمودی، امام جمعه پیرانشهر در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز گفت: مردم با شرکت در روز انتخابات توانستند تهدید کنندگان ایران اسلامی را تضعیف کرده و سبب عقب نشینی آن ها شوند.

وی افزود: با این اقدام برای همه دشمنان مشخص شد که مردم ایران متحد هستند و همدلی و وحدت لازم را دارند، لذا هیچ دشمنی توان آسیب به کشور ایران را ندارد.

محمودی با اشاره به این رسالت رسانه ها اظهار داشت: رسانه ها باید  در همه ی خبرها و حوادث درست عمل کرده و اخبار را به گوش مردم برسانند؛ ضمنا از صحت خبر مطمئن باشند که به هیچ وجه حقی پایمال نشود.

این مقام مسئول تاکید کرد: رسانه های ایران اسلامی باید برای تقویت نظام و برای برقراری امنیت تلاش کرده و خبرشان را به جهانیان برسانند .

امام جمعه پیرانشهر به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: این انتخابات بی نظیربود و برای همه ی مردم مشخص است که در هیچ جای دنیا چنین انتخاباتی آزادانه و بدون هیچ گونه پیچیدگی صورت نمیگیرد؛ یکی دیگر از رسالت های رسانه ها این است که دشمنان ایران را برای مردم بیان کنند که بزرگترین دشمن کنونی ایران عربستان و آمریکا است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید