14:57|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1396 - 22:09
کد خبر: 6355

دولت روش مدیریتی خود را تغییر دهد

دولت باید باتوجه به انتظارات مردم، روش مدیریتی خود را تغییر داده و کشور را رو به بهبود ببرد.

دولت روش مدیریتی خود را تغییر دهد

حجت الاسلام نقی باقری، امام جمعه شاهین دژ در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز گفت: مردم الحق واانصاف هرچه که در توان داشتند را روی ترازوی اخلاص قرار دادند و چهل میلیون و خرده ای از مردم پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی افزود: دولت در یک ماه اخیر تلاش بسیاری کرد وقول استخدام 335 نفر از دهیارها و تحت پوشش های کمیته امداد و بهزیستی را که از دغدغه های مهم مردم بود را افزایش داد.

باقری با بیان این که این خود جرقه ای برای خدمت به مردم و مملکت است تصریح کرد: از این طرف نیز پرداخت سهام عدالت، رونمایی از سایتی برای استخدام جوانان که دارای مدارک هستند و جذب نیرو در ارگان ها، نهادها، ادارات و کارخانجات که این ها نیز عملی مثبت بودند و ان شاالله اقدامات به همین روال پیش می رود.

وی بیان کرد: کاندیداهای منتخب باید طوری عمل کنند که مردمک از حضور و از پای صندوق آمدن خود احساس پشیمانی نکنند چراکه توانستند با همدلی و وحدت، موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مجامع بین المللی اثبات کنند.

امام جمعه شاهین دژ با اشاره به این که همه به فرموده مقام معظم رهبری احترام گذاشته و به پای صندوق ها آمده بودند عنوان کرد: از این لحظه به بعد هم وظیفه شوراهای شهر و هم وظیفه ریاست جمهوری سنگین می شود چراکه انتظارات هشتاد میلیون مردم ایران خدمت است و روش و مدیریت دولت باید تغییر نماید.

باقری اضافه کرد: اختلاس گری را به عنوان ذخیره انقلاب محسوب نکنند و یا اگر دختر وزیری از گشنگی بمیرد هم، به سمت قاچاق البسه و یا دیگر محصولات نرود چون همه این ها به تضعیف دولت و عدم مدیریت برمی گردد.

وی ادامه داد: قدر جوانان و مملکت را باید دانست؛ خدایی نکرده اگر فردا مشکلی پیش بیاید همین جوانان به دفاع از کشور می پردازند؛ در این میان شادی و رقص و پایکوبی توجیهی ندارد چراکه اکنون مردم گشنه هستند و بیکاری بیداد می کند، مسئولان باید به فکر مملکت، فرزندان ایران و خانواده ها باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید