06:54|دوشنبه, اردیبهشت 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1396 - 11:41
کد خبر: 6339

شرکت مردم در انتخابات توطئه دشمنان را از بین می برد

مردم با شرکت در روز انتخابات، 29 اردیبهشت ماه و انتخاب فرد اصلح در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، توطئه های دشمنان را از بین برده و مقبولیت ایران را بیشتر از گذشته می کنند.

شرکت مردم در انتخابات توطئه دشمنان را از بین می برد

حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز با اشاره به ضرورت حضور مردم در صحنه انتخابات گفت: پارادوکسی که کاندیداها می توانند از عملکرد خود به نمایش بگذراند سبب جذب مردم به پای صندوق رای می شود.

وی افزود: انتخابات در تمام دولت ها و کشورهایی که به صورت دموکراسی و جمهوری اداره می شود، طبیعتا مشارکت مردم نشان دهنده مقبولیت آن حکومت و نظام از دیدگاه مردم است.

حسن زاده با بیان این که هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد ارزش نظام نیز بیشتر می شود عنوان کرد: دلیل تاکید بر حضور مردم در روز انتخابات آن است که اگر بخواهیم دشمنان را مایوس کرده و از پا درآریم، باید افراد جامعه در این روز مهم شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: با این اقدام می توانیم، نشان دهیم که ما همیشه پای حکومت، ولایت و نظام خویش هستیم و از توطئه هیچ دشمنی هراس نداریم.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: مردم ایران همیشه همراه نظام هستند و همیشه برای انتخاب اصلح توانمندی ها و قابلیت های نامزدها را در نظر می گیرند چراکه صلاح مملکت خویش را می طلبند.

وی افزود: کاندیداها نیز باید به سخنان رهبری گوش فرا دهند؛ اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را در اولویت های برنامه خود داشته باشند و در حد توان به تحقق شعار سال 96 بپردازند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید