16:52|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 23 دی 1395 - 11:06
کد خبر: 5941

فعالیت 5 پایگاه امداد و نجات در شهرستان ارومیه

رییس هلال احمر ارومیه گفت: 5 پایگاه امداد و نجات در شهرستان ارومیه فعالیت می کند.ن

فعالیت 5 پایگاه امداد و نجات در شهرستان ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش،علي اكبر جوانمرد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باریش نیوز با اشاره به اقدامات این اداره در فصل زمستان گفت:در طول فصل زمستان نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان و شهرستان ارومیه آماده باش هستند.
وی ادامه داد:این نیرو های امدادی هلال احمر آموزش های لازم را فرا گرفته اند و در طول فصل زمستان در تمامی شرایط از جمله برف و کولاک و سایر موارد به مردم آُسیب پذیر کمک های لازم را ارائه خواهند داد.
رییس هلال احمر ارومیه از فعالیت 5 پایگاه امداد و نجات در شهرستان ارومیه خبر داد و گفت:تمامی پایگاههای امدادی پایگاههای امدادی شهرستان ها به تجهیزات کوهستانی و اقلام خوراکی،دارویی  و مصرفی تجهیز شده اند و خدایی نکرده اگر اتفاقی بیفتد امکانات و تجهیزات لازم در پایگاهها فراهم است.
جوانمرد گفت:طی بارش و بارندگی های اخیر سه حادثه شامل 41 خانواده به دلیل بارش شدید برف و کولاک در جاده گرفتار شده بودند که با حضور به موقع نیروهای امدادی کمک های لازم ارائه داده شد.
وی به پایگاه امدادی سرو اشاره کرد و گفت:این پایگاه امدادی با پیشرفت خیلی خوب در ده فجر امسال به بهره برداری می رسد.
رییس هلال احمر ارومیه با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی یک استان کوهستانی و سرد سیر است گفت: خیلی از این مناطق به دلیل صعب العبور و سرد  بودن منطقه برفی مصدوم برجای میگذارد که منطقه  سیلوانا در فصل زمستان حداقل ٢مصدوم در هرهفته به جای میگذارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید