23:25|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 15:49
کد خبر: 5006

افزایش 90 درصدی منابع در راستای تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون

مدير بانك توسعه تعاون اذربايجان غربي افزود:افزایش 90 درصدی منابع در راستای  سهم 25 درصدی بخش تعاون تحقق يافته است.

افزایش 90 درصدی منابع در راستای تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون


به گزارش سرویس اقتصادی باريش نيوز، مهدی تقوی ظهر امروز در نشست خبری خود به مناسبت هفته تعاون، برگزار شده بود كفت: این بانک يك بانك كاملا دولتي است و  در سال 88 به جهت حمایت از بخش تعاون و  کمک به بنگاه‌های اقتصادی تاسيس شده است.

مدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی كفت: در راستای تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون کشور استان آذربایجان‌غربی رشد  90 درصدی منابع را داشته است.

 وي از رشد 60 درصدی بخش مصارف در حوزه خدمات، صنعت و معدن و بازرگانی خبر داد و افزود:در بخش خدمات 37 درصد، کشاورزی 33 درصد، صنعت 13 درصد، بازرگانی 16 درصد و بخش مسکن و ساختمان یک درصد تخصیص اعتبار شده است. 
مدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش نرخ سود سپرده‌ها بیان کرد: اینک طرح ترنج که به تازگی در این بانک به اجرا در آمده از محل حساب جاری مشتریان تسهیلات چهار درصدی را در اختیار مشتریان بانک توسعه و تعاون قرار می‌دهد.

وی از اجرای طرح امید به مناسبت هفته تعاون خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور به ویژه واحدهای تولیدی تمام 6 درصد جریمه تاخیری و وجه التزام بخشیده شده و تسهیلات دریافتی آنان تا سه سال دیگر تمدید شد.

تقوی افزود: بیش از 2 هزار و 100 تعاونی در سطح آذربایجان‌غربی به ثبت رسیده که بانک توسعه تعاون استان به تمامی این تعاونی‌ها مراجعه و با تشریح عملکرد بانک آمادگی خود را برای ارائه خدمات به آنان اعلام کرده که اغلب آنان نیز از تسهیلات ارائه شده بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون آذربایجان‌غربی در سال 94 یک‌هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده که این میزان هم‌اینک به ‌یک‌هزار و 350 میلیارد رسیده که امید است تا پایان سال افزایش بیشتری داشته باشد.

تقوی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون تفاهم‌نامه‌های بسیاری با سازمان‌های مختلف منعقد کرده و به آنان تسهیلات ارائه می‌دهد گفت: این بانک دارای 13 شعبه، یک باجه شبانه روزی و 24 دستگاه عابر بانک بوده و به زودی شعبه دیگری مزین به نام شهید باکری نیز در ارومیه افتتاح می‌شود.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید