07:27|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 07 شهریور 1395 - 02:25
کد خبر: 4848

آمادگی آموزش و پرورش برای پرداخت بیمه فرهنگیان بازنشسته

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آمادگی این نهاد برای پرداخت بیمه باز نشستگان در صورت موافقت سازمان مدیریت و صندوق باز نشستگان کشوری خبر داد.

آمادگی آموزش و پرورش برای پرداخت بیمه فرهنگیان بازنشسته

 

به گزارش باریش نیوز، محمد بطحایی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت رسیدگی به بیمه باز نشستگان و فرهنگیان گفت: این بیمه و رسیدگی به وضعیت ان در حوزه فعالیت های صندوق بازنشستگی کشور مدیریت می شود.
وی ادامه داد: با توجه به این مسئله هرگونه برنامه ریزی برای بیمه باز نشستگان در تمامی حوزه ها جزء وظایف نهادها نبوده است. در همین راستا آموزش و پرورش نیز مسئولیتی در قبال تامین بیمه باز نشستگان ندارد.
معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: آموزش و پرورش پیش از این با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مبنی بر اعلام آمادگی برای تامین بیمه باز نشستگان فرهنگی مذا کراتی داشته است.
بطحا یی یادآور شد: بر این اساس چنانچه صندوق ذخیره و سازمان مدیریت و برنامه ریزی رضایت داشته باشند حق بیمه دریافتی فرهنگیان توسط دولت به آموزش و پرورش اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه در صورت موافقت سازمان مدیریت و صندوق بازنشستگی کشور بیمه باز نشستگان همراه با شاغلان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند اظهار کرد: آموزش و پرورش برای این کار آمادگی کامل دارد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید