13:13|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 02:20
کد خبر: 4748

۵۵۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق در خوی کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی خوی گفت: پنج هزار و ۵۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق در ایستگاه بازرسی سه‌ راهی ایواوغلی خوی از یک دستگاه کامیون کمپرسی کشف و ضبط شد.

۵۵۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق در خوی کشف و ضبط شد

به گزارش  باریش نیوز، سرهنگ اسفندیار احمدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران ایستگاه بازرسی ایواوغلی با اجرای ماموریت‌های مبارزه با قاچاق به یک دستگاه کامیون کمپرسی مشکوک شده  و آن را جهت بازرسی‌های فنی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در پی بازرسی ماموران انتظامی در ایستگاه بازرسی سه راهی ایواوغلی ماموران پس از بررسی اوراق و مدارک و بازرسی کامیون مقدار پنج هزار و ۵۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ احمدی اضافه کرد: ایستگاه بازرسی سه‌راهی ایواوغلی در مسیر یک جاده مواصلاتی بسیار مهم در منطقه قرار دارد و ماموران انتظامی در این ایستگاه همه ترددها را طبق قانون زیرنظر دارند و با هرگونه سرپیچی از قانون به‌شدت برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی خوی خاطر نشان کرد: : در طی این ماموریت یک دستگاه خودرو کامیون کمپرسی توقیف و یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، از مردم نیز انتظار داریم در صورت مواجه با هرگونه قاچاق مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

وی با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در مناطق مرزی اظهار داشت: مبارزه با هر نوع قاچاقی از اولویت‌های نیروی انتظامی شهرستان خوی است و ماموران همیشه بیدار نیروی انتظامی اجازه نخواهند داد تا عده‌ای با انجام فعالیت‌های غیر قانونی همچون قاچاق، باعث آسیب رساندن به پیکره اقتصاد کشور شوند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید