23:15|سه شنبه, خرداد 01 ,1403
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 02:07
کد خبر: 4746

0 1پروژه گردشگری در آذربایجان غربی افتتاح می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰ پروژه در حوزه های سرمایه گذاری، گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی افتتاح می شود.

0 1پروژه گردشگری در آذربایجان غربی افتتاح می شود

به گزارش باریش نیوز به نقل از سایت خبری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایحان غربی، جلیل جباری در این خصوص گفت: یکی از سیاستهای این اداره کل در زمینه گردشگری، توسعه و تجهیز امکانات زیربنایی و خدماتی گردشگری و ایجاد مراکز اقاتی برای مسافران و گردشگران است.

وی ادامه داد: در این راستا با جلب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، دو مهمانپذیر در شهر مهاباد و یک اقامتگاه بوم گردی در سردشت آماده بهره برداری همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

جباری افزود: برای سه نفر از متقاضیان راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرهای میاندوآب و ارومیه مجوز فعالیت صادر شده است که این دفاتر بصورت رسمی فعالیت خویش را در هفته دولت آغاز خواهند کرد.

جباری اضافه کرد: تجهیز بخش اداری پایگاه پژوهشی بسطام در قره ضیاءالدین، راه اندازی یک کارگاه آموزش تراش سنگهای قیمتی و مراکز آموزش صنایع دستی و نوآوری در ارومیه و راه اندازی و تجهیز کارگاه نساجی سنتی در پیرانشهر از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در حوزه صنایع دستی هستند.

هفته دولت از دوم شهریور ماه و همزمان با سالروز شهادت دولتمردان جمهوری اسلامی شهیدان رجائی و باهنر، آغاز می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید