05:19|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1395 - 02:54
کد خبر: 4614

شرایط پوشش مسابقات بین‌المللی کاراته ارومیه توسط رسانه‌های خارجی فراهم شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید ضمن پوشش مسابقات بین‌المللی کاراته توسط رسانه ملی، فضای انعکاس اخبار توسط رسانه‌های خارجی نیز فراهم شود.

شرایط پوشش مسابقات بین‌المللی کاراته ارومیه توسط رسانه‌های خارجی فراهم شود

به گزارش باریش، علیرضا رادفر امروز در جلسه هماهنگی مسابقات بین‌المللی ارومیه، جام صلح و دوستی اظهار داشت: خوشبختانه در دو ساله اخیر شاهد حضور تیم‌های ورزشی خارجی در استان بوده و درست است که به لحاظ هزینه‌ای، برگزاری مسابقات همواره دشوار بود اما اثرات رفت و آمد آنها سود بسیاری برای آذربایجان‌غربی داشته است.

نائب رئیس ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته گفت: بنابراین حضور تیم‌های خارجی در ایران به ویژه ارومیه از بعد فراملی آثار و ثمرات مهمی به همراه داشته و ظرفیت فراوانی است که باید از ابعاد مختلف، از آن بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه باید در کنار برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی برنامه‌های جانبی نیز برای تیم‌های شرکت‌کننده پیش‌بینی کرد تصریح کرد: با توجه به اینکه شخصیت‌های مطرح جهان به استان عزیمت می‌کنند می‌توان با تهیه کاتالوگ توسط اداره کل میراث فرهنگی در قالب بسته فرهنگی، به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان پرداخت.

رادفر بیان کرد: باید از حضور تیم‌های خارجی در استان نهایت استفاده را کرده و تور ارومیه‌گردی برای آنها برگزار کرد و علاوه بر آن، در بازه زمانی حضور تیم‌ها در ارومیه می توان از غذاهای محلی برای تبلیغ غذایی این منطقه بهره برد چون فرهنگ غذایی ایران، بهترین فرهنگ غذایی دنیا را دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: باید در طول برگزاری مسابقات مختلف بین‌المللی در استان و ارومیه، فضاسازی محیطی مناسبی صورت گرفته و علاوه بر آن ضمن پوشش مسابقات توسط رسانه ملی، باید فضای انعکاس اخبار توسط رسانه های خارجی نیز فراهم شود.

تسنیم

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید