08:40|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 - 07:37
کد خبر: 4612

جام وحدت ودوستی در ارومیه برگزار میشود

مسابقات کارته با عنوان جام وحدت و دوستی با حضور چندین کشور در ارومیه برگزار خواهد شد.

جام وحدت ودوستی در ارومیه برگزار میشود

به گزارش سرویس ورزشی باریش مسابقات  بین المللی کاراته با عنوان جام وحدت ودوستی  از 28مرداد ماه تا 31مرداد ماه  برگزار خواهد شد.

 

  کشورهای آمریکا,ترکیه,تونس,بلژیک,فرانسه,اندونزی,هند,پاکستان,هنگکنگ,سویس,گرجستان,قطر,کویت,آذربایجان,عراق,افغانستان,تونس, ماکائو سری مردان در این مسابقات حضور خواهند داشت.

هزینه این مسابقات یک میلیاردو دویست میلیون تومان برآورد شده است و20داور ارشد جهانی در آن حضور خواهند داشت .25مرداد زمان ورود کاروان های ورزشی میباشد

دکتر سعادت استاندار آذربایجان غربی رئیس و رادفر معاون سیاسی استانداری نایب رئیس کمیته برگزاری این مسابقات  میباشد.

رادفر درباره برگزاری این مسابقات در ارومیه گفت;این رفت و آمدها در ابتدا شاید هزینه هایی را در برداشته باشد ولی حضور ورزشکاران از کشورهای مختلف در شهر ارومیه از جنبه های ملی آثار بلند مدت خوبی را به همراه خواهد داشت.

رادفر با تاکید بر برگزاری منظم مسابقات گفت:این مسابقات بایستی با نظم و ترتیب حداکثری برگزار شود تا مورد تایید ناظران فدراسیون جهانی قرار بگیرد و شهر ارومیه میزبان همیشگی این مسابقات باشد .

نکته جالب درباره برگزاری  این مسابقات  این است که ارومیه برای سومین بار مسابقات جام وحدت و دوستی را میزبانی میکند که در صورت تایید ناظران فدراسیون جهانی شهر ارومیه در تقویم رسمی فدراسیون جهانی به عنوان نماینده دائمی این سری از مسابقات در ایران ثبت خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید