10:02|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 - 03:54
کد خبر: 4608

2 تروریست از مرزهای کشور متواری شدند/ 13 نفر به هلاکت رسیدند

 

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با تشریح عملیات‌های اخیر این قرارگاه در کردستان و آذربایجان غربی به تلاش‌ها برای ناامن کردن منطقه اشاره کرد و گفت: دشمنان مطمئن باشند که ایران در این غائله یک استثناست.

2 تروریست از مرزهای کشور متواری شدند/ 13 نفر به هلاکت رسیدند

 به گزارش باریش نیوز، سردار محمدتقی اصانلو عصر دیروز در همایش سفیران نور که با هدف همگرایی بیشتر در بین برگزارکنندگان و مسئولان راهیان نور کشور در یادمان شهدای سیرانبند بانه برگزار شد به تشریح عملیات‌های اخیر این قرارگاه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان پرداخت و تصریح کرد:  اخیراً ضدانقلاب با خیال واهی خود درصدد بود با ورود به داخل مرزها کشور و حضور در میان مردم همراهی شهروندان را با خود تبلیغ کرده و از آن به عنوان حربه‌ای علیه نظام استفاده کند اما خوشبختانه با عملیات‌های دقیق اطلاعاتی و همراهی و همکاری بسیار مناسب مردم محلی  این تیم‌ها به طور کامل منهدم شدند.

وی تعداد افراد وارد شده ضدانقلاب در عملیات اخیر به آذربایجان غربی را 16 نفر در قالب 4 گروه اعلام کرد و گفت: در یک عملیات ضربتی توسط پاسداران در قرارگاه حمزه 13 نفر از این افراد به هلاکت رسیدند، یک نفر زخمی ‌و تنها 2 نفر توانستند در اوج خفت از مرزها متواری شوند.

سردار اصانلو همچنین به ورود تیم دوم به استان کردستان اشاره کرد و افزود: این تیم از منطقه سروآباد و مریوان وارد کشور شده بود که ‌ اقدامات مناسب سپاه بیت‌المقدس در این استان زمینه‌ساز انهدام کامل تمامی افراد این گروه شد.

وی حمایت مالی سعودی‌ها در سال‌های گذشته برای ناامن کردن کشور و کم‌خردی مزدوران آل‌سعود را یادآوری کرد و گفت: امروز تمام تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری که در عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان مشغول قتل عام مردم هستند از سوی سران فاسد آل‌سعود حمایت کامل مالی می‌شوند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: دشمنان مطمئن باشند که ایران در این غائله یک استثناست زیرا در سرزمینی که شهادت افتخار است و هنر مردان آن رسیدن به این مقام است هرگز کسی توانایی خدشه وارد کردن به اهداف و آرمان‌های آن سرزمین را نخواهد داشت.

میزان

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید