11:35|یکشنبه, اردیبهشت 16 ,1403
تاریخ انتشار: 22 تیر 1395 - 12:21
کد خبر: 4385

آمار سرقت در شهرستان خوی ۱۷ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی خوی گفت: با توجه به اقدامات گسترده نیروی انتظامی شهرستان خوی در مقابله با پدیده شوم سرقت، آمار سرقت در سه ماهه نخست امسال ۱۷ درصد کاهش داشته است.

آمار سرقت در شهرستان خوی ۱۷ درصد کاهش یافت

به گزارش باریش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ اسفندیار احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مسئولیت‌هایی که نیروی انتظامی دارد، داشتن دغدغه امنیتی است و با توجه به اینکه بعضی از اشخاص با بزرگنمایی پدیده‌ها موضوع را به سمت امنیتی شدن می‌کشانند، نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی افزود: واضح است که در جامعه افرادی از مواردی همچون بیکاری و مواد مخدر گلایه می‌کنند که این‌ها از مطالبات به حق مردم است و باید مسئولان در این مورد اهتمام داشته باشند و نیز باید سه نکته اساسی رعایت شود که فاز نخست درک بازیگران تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر با رعایت خطوط قرمز بوده و فاز دوم وسوم به ترتیب نوع و مقام گوینده و پذیرش مخاطبین است.

فرمانده نیروی انتظامی خوی تصریح کرد: با توجه به قتل‌های خبرسازی که در فضای مجازی پیچید باید در نظر داشت که قتل دختر توسط پدرش نشات گرفته از همین فضای مجازی بوده و قتل خواهرزاده توسط دایی نیز بر سر مسائل مالی بوده است.

وی با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر، مقابله با قاچاق کالا، ارتقای امنیت اجتماعی، مبارزه با سرقت و آموزش از اولویت‌های ماموریتی نیروی انتظامی در سال 95 هستند.

سرهنگ احمدی گفت: در سه ماهه نخست امسال با توجه به اقدامات گسترده نیروی انتظامی شهرستان خوی آمار مقابله با سرقت 17 درصد کاهش، وقوع شرارت و چاقوکشی 67 درصد، تصادفات فوتی و نزاع دسته جمعی هر کدام 25 درصد، آتش سوزی عمدی 80 درصد، تخلفات صنفی 86 درصد، کشف انواع موادمخدر یک هزار و 203 درصد، کالاهای دخانی یک هزار و 203 درصد‌ و مقابله با قاچاق سوخت یک هزارو 180 درصد کاهش داشته‌اند.

وی افزود: امسال در بحث جرایم مالی 25 درصد افزایش و در جرایم فضای مجازی 214 درصد افزایش را شاهد بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی خوی با اشاره به دو فوت مشکوک اخیر اظهارداشت: اخیرا دو فوت مشکوک اتفاق افتاده بود که با توجه به بررسی‌های انجام شده معلوم شد فوت نخست مربوط به برق گرفتگی در یک حفاری و فوت دوم مربوط به فوت یک معتاد با مصرف ترامادول در یک مسافرخانه بود و هیچکدام از این افراد نه اراذل و اوباش و نه سابقه‌دار بودند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید