22:12|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1395 - 12:40
کد خبر: 4347

متلاشی شدن باند بزرگ سرقت در سلماس

شبکه سارقان اماکن خصوصی در سلماس منهدم شد .

متلاشی شدن باند بزرگ سرقت در سلماس

به گزارش باریش نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمافرمانده انتظامی شهرستان سلماس گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد در سطح شهر سلماس که با شیوه و شگرد باز کردن قفل درب یا تخریب قفل همراه بود، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت و اداره تشخیص هویت تشکیل شد .

وی افزود: با بررسی دلایل و مدارک به دست آمده از صحنه های سرقت و بازبینی فیلم های ضبط شده توسط دوربینهای مدار بسته، سارقان سه مرد جوان با صورت پوشیده به وسیله ماسک و کلاه بودند که اموال مسروقه را با خودرو پیکان وانت منتقل می کردند .

سرهنگ رمزی اظهار کرد: با استعلام آدرس و مشخصات مالک خودرو، هویت سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبردگان در محل اختفای خود دستگیر شدند .

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ابزار آلات تخریب قفل از قبیل دیلم و تایلیور را کشف کردند و متهمان برای بازجویی بیشتر به اداره پلیس آگاهی منتقل شدند .

وی افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی به 35 فقره سرقت از اماکن خصوصی و انباری مجتمع های مسکونی اعتراف کردند و در این راستا یک نفر از خریداران اموال مسروقه که عمده وسایل سرقتی را با علم و آگاهی از مسروقه بودن آن خریداری می کردند، دستگیر شد .

سرهنگ رمزی ارزش ریالی وسایل مسروقه کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تمام اموال سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید