07:09|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1395 - 10:57
کد خبر: 4340

واژگونی تراکتور در روستای ترکاشه بوکان جان دو کودک را گرفت+عکس

مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان گفت: واژگونی تراکتور در روستای ترکاشه شهرستان بوکان، مرگ دو کودک و مصدومیت دو نفر را دیگر به دنبال داشت.

واژگونی تراکتور در روستای ترکاشه بوکان جان دو کودک را گرفت+عکس

به گزارش باریش نیوز به نقل از افکار نیوز ,مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان از واژگونی تراکتور در روستای ترکاشه شهرستان بوکان و  مرگ دو کودک و مصدومیت دو نفر دیگر اطلاع داد .

ظاهر فیضه اظهار کرد: با گزارش حادثه واژگونی تراکتور از روستای ترکاشه به اپراتوری آتش نشانی بوکان نیروهای آتش نشانی به همراه پایگاه اورژانس 115 به این روستا اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی صحنه، مرگ دو کودک 8 و 9 ساله که زیر تراکتور مانده بودند تائید و دو مرد دیگر نیز مصدوم شدند.

همچنین مسئول فوریت های پزشکی بوکان نیز در باره این حادثه افزود: متاسفانه در جریان واژگونی یک دستگاه تراکتور دو کودک خردسال جان خود را از دست دادند.

این مسئول بوکانی تصریح کرد: نیما و کومار کودکان 6 و 7 ساله ای بودند که با خرید لباس نو (کواپاتول و کلاش) به سوی ترکاشه جهت سپری کردن تعطیلات تابستان آمده بودند اما متاسفانه در این حادثه تلخ هر دو جان سپردند.

طه قاسمی علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل تراکتور اعلام کرد و ادامه داد: متاسفانه تخطی از سرعت مطمئنه آن هم در جاده سراشیبی علت تامه این سانحه رانندگی گزارش شده است.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه نیز که از ناحیه از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شده بودند توسط فوریت های پزشکی بوکان جهت مداوا به بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان اعزام شدند

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید