22:26|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 13:27
کد خبر: 4333

گزارش طرح ماه مهربانی

با آغاز ماه ضایفت الهی گروه رسانه ای باریش نیوز در تلاش برای انجام طرحی ویژه ماه مبارک رمضان اقداماتی با شعار «ماه مهربانی» انجام داد.

گزارش طرح ماه مهربانی

با آغاز ماه مبارک رمضان گروه رسانه ای باریش نیوز تصمیم گرفت تا در کنار مخاطبان خود به شناسایی خانواده های نیازمند اقدام نموده و پل ارتباطی مستقیم بین نیازمندان و خیرین باشد.

به همین منظور در نیمه اول ماه رمضان طی فراخوانی در کانال تلگرامی باریش نیوز , از مخاطبان خواستیم تا خانواده ها و افراد نیازمند شهر را به ما معرفی کنند.

باید اعتراف کنیم که حجم پیام ها بسیار زیاد بود و توان باریش نیوز بسیار کمتر از آن بود که بتواند همه خانواده های نیازمند شهر را ساماندهی نماید به همین منظور پس از بررسی های فراوان و مصاحبه حضوری با تک تک نیازمندان 3 خانواده برای معرفی به خیرین شهر انتخاب شدند.

در این راستا پس از جمع بندی کمک خیرین , هر خانواده نیازمند به تعدادی از نیکوکاران شهر معرفی شدند تا خیرین به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به واریز کمکهای مالی به حساب این عزیزان بکنند. هرچند در مواردی نیز مخاطبان باریش نیوز ما را امین خود دانستند و با پرداخت پول به حساب باریش نیوز وظیفه پرداخت پول به حساب نیازمندان را بر عهده کادر باریش قرار دادند که این وظیفه در روز عید فطر انجام شد.

همچنین گروهی از خیرین که به صورت سازمان یافته عمل می کنند و خانواده های نیازمند زیادی را تحت پوشش کمک های مادی خود دارند , حمایت مادی و تامین مواد غذایی دو خانواده را برای همیشه بر عهده گرفتند.

بیمارستان امید نیز در اقدامی خیر خواهانه با مراجعه حضوری به منزل یکی از نیازمندان که سالهاست از بیماری رنج میبرد , تمامی هزینه های درمان بیماری این شخص را بر عهده گرفت و هم اکنون مراحل اولیه درمان ایشان با همت بیمارستان امید و خیرین مرتبط با این بیمارستان آغاز شده است.

 

گفتنی است که پس از آغاز این طرح از طرف رسانه باریش نیوز برخی دیگر از کانال های تلگرامی شهر ارومیه نیز اقدام به انجام کارهای مشابه کردند که این موجب خرسندی ما بوده و ما آن را به فال نیک میگیریم.

لازم به ذکر است که گروه باریش نیوز , توانایی و امکانات محدودی برای برطرف کردن نیاز خانواده های مستمند دارد و بی شک  این اقدامات بدون یاری شهروندان و نیکوکاران عزیز هرگز امکان پذیر نبود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید