12:17|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 13:20
کد خبر: 4297

افتتاح پروژه سیستم یکپارچه شهرسازی

همزمان با روز ملی بزرگداشت شهرداریها و دهیاریها , مراسم افتتاح پروژه سیستم یکپارچه شهرسازی در تالار ساختمان استانداری آذربایجان غربی و با حضور جمع کثیری از مدیران و مسئولین شهری و استانی برگزار شد.

افتتاح پروژه سیستم یکپارچه شهرسازی

به گزارش سرویس خبری باریش , صبح امروز 14 تیر , همزمان با روز ملی بزرگداشت شهرداریها و دهیاریها , آیین افتتاح پروژه سیستم یکپارچه شهرسازی در تالار ساختمان استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

 

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی طی اظهاراتی در مراسم افتتاح سیستم یکپارچه شهرسازی ارومیه خدمات الکترونیکی را در شفاف سازی و تسریع امور ادارات موثر دانست. استاندار آذربایجان غربی خطاب به مستخدمین جدید شهرداریها که در حاشیه این مراسم سوگند یاد کردند گفت : این اولین سوگندی است که پرسنل شهرداری ها ادا می کنند که باعث ایجاد تعهد اخلاقی و کاری می شود.

 

محمد حضرت پور شهرداری ارومیه در سخنرانی خود در این مراسم از شروع سیستم یکپارچه شهرسازی در ارومیه خبر داد و گفت: با اجرای این سیستم شاهد کاهش سفرهای درون شهری و نیز رجوع به  ادارات شهرداری خواهیم بود. وی افزود:  همچنین از اقدامات غیرقانونی و غیر شفاف در حوزه ثبت املاک جلوگیری می شود. حضرت پور راه اندازی سیستم یکپارچه سازی را عبور از هفت خوان رستم شهرداری عنوان کرد.

 

مهندس غلامرضا عدل دوست، قائم مقام شهردار اروميه در سخنرانی خود در این مراسم به تشریح اقدامات شهرداری ارومیه در حوزه الکترونیک و هوشمندسازی شهر ارومیه پرداخت.

 

حسین بخشایشی , نایب رئیس شورای اسلامی ارومیه نیز از سخنرانان این مراسم بود و در مراسم افتتاحیه پروژه سیستم یکپارچه شهرسازی بر همراهی شهرداری و شورای شهر در هوشمندسازی ارومیه و الکترونیکی کردن فعالیتهای شهرداری تاکید کرد.

 

عدل دوست معاون شهردار نیز در مراسم افتتاحییه سیستم یکپارچه سازی شهرداری ارومیه گفت : 80 درصد مراجعین به شهرداری ها را ارباب رجوع شهرسازی تشکیل می دهند. و در ارتباط با این سیستم افزود : این برنامه در راستای تحقق افق 1404 و سیاست اقتصاد مقاومتی و شفاف سازی و چابک سازی دارای 32 سیستم یکپارچه شامل صدور گواهی و تهیه نقشه و پویاسازی تحلیل پروانه و محاسبات فنی و درامدی و نوسازی و امکان صدور فیش حجمی و راه اندازی خدمات شهروندان و پیگیری درخواست های ثبت شده در سیستم و املاک و مستغلات و غیره صورت گرفته است. تمامی پروانه ها به صورت الکترونیکی و بدون حضور کاهش مراجعات و ایجاد شفافیت و تسریع در ارایه خدمات شهرداری و بهبود خدمات شهری و افزایش امنیت اطلاعات و ایجاد امکان دورکاری و مدیریت یکپارچه کار جزو اهداف این سیستم است. این طرح با 60 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

مطلبی مدیرکل امور شهری استانداری از دیگر سخنرانان مراسم بود و از اشتغال بیش از 25 هزار نفر در شهرداریها و دهیاریها خبر داد و گفت : امروز 89 نفر سوگند ادا می کنند و به جمع کارکنان شهرداریها اضافه می شوند.

 

در حاشیه این مراسم کارکنان جدیدالاستخدام شهرداری های استان آذربایجان غربی سوگند یاد کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید