15:53|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 09 تیر 1395 - 11:53
کد خبر: 4219

جریمه 580 میلیون ریالی برای قاچاقچیان گردو و البسه در سردشت

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد و سردشت گفت: بنا بر اعلام شعب تعزیرات حکومتی سردشت متهمان پرونده‌های قاچاق البسه و گردو به پرداخت 580 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند

جریمه 580 میلیون ریالی برای قاچاقچیان گردو و البسه در سردشت

به گزارش باریش نیوز ,عبدالله رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعزیرات حکومتی سردشت طی دو روز گذشته اقدام به رسیدگی به دو پرونده قاچاق در این شهرستان کرده است.

وی به میزان محکومیت این پرونده‌های قاچاق اشاره کرد و گفت: بنا بر اعلام شعب تعزیرات حکومتی سردشت متهمان این پرونده‌های قاچاق به پرداخت 580 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد و سردشت ادامه داد: این پرونده‌های قاچاق مربوط به قاچاق گردو و البسه بوده و توسط ماموران انتظامی شهرستان سردشت کشف و ضبط شده است.

رسولی تصریح کرد: ماموران انتظامی سردشت در بازرسی از خودرو به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و خودرو را به ظن قاچاق کالا متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی سردشت در بازرسی از این خودرو تعداد 22 گونی 40 کیلویی مغزگردو خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند و در این راستا پرونده تشکیل شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد و سردشت گفت: این پرونده قاچاق پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی سردشت ارجاع داده شد.

این مسؤول ادامه داد: این پرونده قاچاق بنا بر اعلام گزارش رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز سردشت متهم این پرونده قاچاق علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 300 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

رسولی به دیگر پرونده قاچاق رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی سردشت اشاره کرد و گفت: این پرونده قاچاق مربوط به قاچاق البسه بوده و توسط ماموران انتظامی سردشت کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان سردشت طی بازرسی‌های خود به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و اقدام به توقیف ان خودرو کردند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد و سردشت افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 5 هزار و 184 ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کرده و در این رابطه تشکیل پرونده کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در این راستا با اعلام شکایت گمرک شهرستان سردشت، پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی برای رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شد.

رسولی گفت: بنا بر اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز سردشت متهم این پرونده قاچاق به پرداخت بیش از 280 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید