14:24|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 09 تیر 1395 - 10:45
کد خبر: 4215

2 نفر پشت سد باراندوز غرق شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:2 نفر پشت سد باراندوز غرق شدند

2 نفر پشت سد باراندوز غرق شدند

به گزارش باریش نیوز ,عباس سیدزکریایی مدیرعامل جمعت هلال احمر آذربایجان غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه نسبت به غرق شدن افرادی که پشت سدهای آذربایجان غربی شنا می‌کنند هشدار داد و اظهار داشت: روز گذشته دو نفر براثر شنا پشت سد باراندوز غرق شدند.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته نیز شرکت آب منطقه‌ای نسبت به خطر غرق شدگی پشت سدهای آذربایجان غربی هشدار داده و لازم است تا افراد از شنا در پشت سدها اکیدا خودداری کنند تا شاهد بروز سوانح نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه پشت سدها و آب‌بندهای استان، مکان مناسبی برای شنا کردن نیست، اعلام کرد: این سدها به منظور تامین آب شرب و آب کشاورزی احداث شده‌اند و مناسب شنا نیستند.

زکریایی با بیان اینکه هنوز پیکر دو جوان غرق شده در پشت سد باراندوز پیدا نشده است، اظهار داشت:  تلاش برای یافتن جسد این دو نفر توسط اکیپ‌های هلال احمر همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه لازم است تا خانواده‌ها نسبت به کنترل فرزندان خود و جلوگیری از شنای فرزندانشان در منطقی که احتمال خطر دارد، اقدام کنند، تصریح کرد: در این راستا شاهد نصب علامت هشدار در کنار سدهای استان نیز هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید