23:29|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 11 خرداد 1395 - 13:36
کد خبر: 3859

پله برقی آدم خوار تکنسین را بلعید + عکس و فیلم

یک مرد تعمیرکار چینی مقابل چشمان مردم به داخل پله برقی کشیده شد.

پله برقی آدم خوار تکنسین را بلعید + عکس و فیلم

باریش نیوز- در این ویدئو دیده می شود که مهندس تعمیر کاری در شهر "چونگ کینگ" چین به داخل پله برقی در حال حرکت کشیده می شود و خوشبختانه پله برقی به موقع متوقف شده و تعمیرکار خوش شانس نجات پیدا می کند. در این حادثه آتش نشانان محلی توانستند که او را مقابل چشمان وحشت زده صدها نفر از خریداران نجات دهند. پس از حادثه وی را با عجله به بیمارستانی نزدیک منتقل می کنند اما شرایطش هنوز معلوم نیست و در حال معالجه است و هنوز خبری از وضع سلامتی اش در اختیار نیست.
این کارگر که نامش مشخص نشده به طور معجزه آسایی از خرد شدن و له شدن سالم مانده است. وضعیت وی به شکلی بوده که فقط سرش از بیرون قابل مشاهده بوده است.

یک تکنسین هنگام تعمیر یک پله برقی در چین به داخل پله برقی سقوط می کند و جراحات وسیعی متحمل می شود.

این مرد در حال تعمیر دستگاه در محله "Beibei" از شهر “چونگ کینگ” که در قسمت جنوب غربی چین واقع شده است بوده که ناگهان به داخل پله برقی کشیده می شود.

خوشبختانه پله برقی به موقع از حرکت باز ایستاده بود دقیقا زمانه که کارگر به داخل قطعات متحرک پله برقی کشیده شده بود و بدتر از همه لحظه ای بود که کارگر از داخل پله برقی فریاد کمک می زد ولی به سرعت هوشیاری خود را از دست داد و صدمات جدی برداشت. آتش نشانانی که رسیدند به سرعت او را از داخل دستگاه بیرون کشیدند و به بیمارستان منتقل کردند.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید