15:02|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1395 - 04:14
کد خبر: 3818

استاندار آذربایجان غربی جزئیات سفر رئیس جمهور را تشریح کرد

قربانعلی سعادت در مصاحبه با شبکه رادیویی چی چست ارومیه برنامه ها و پروژه های افتتاحی رئیس جمهور در آذربایجان غربی را تشریح کرد.

استاندار آذربایجان غربی جزئیات سفر رئیس جمهور را تشریح کرد

به گزارش باریش، قربانعلی سعادت در گفتگوی زنده با شبکه رادیویی چی چست ارومیه طرح ها و پروژه ها و همچنین برنامه سفر و دیدار های عمومی و مردمی دکتر روحانی در سفر به آذربایجان غربی را تشریح کرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به دیدار مردمی و عمومی دکتر روحانی در روز دوشنبه مورخ 95.03.10 ساعت 10 صبح در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی ارومیه گفت: مردم استان و شهرستان ارومیه مردمی مهمان نواز و مهمان دوست هستد و من از همه آحاد مردم برای حضور در این دیدار دعوت می کنم.

وی ادامه داد: رئیس دولت تدبیر و امید بعد از دیدار عمومی و مردمی جلسه ای با نخبگان، فرهیختگان و علمای استان خواهند داشت و بعد از آن شورای اداری استان در ارومیه برگزار خواهد شد.

سعادت با اشاره به این که سفر دکتر روحانی سفری دو روزه خواهد بود، گفت: ایشان در روز دوم سفر خود با سفر به شهرستان مهاباد و حضور در پتروشیمی این شهر تمام طرح ها و پروژه های قابل افتتاح استان را به صورت همزمان افتتاح خواهند کرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: رئیس جمهوری بعد از افتتاح این طرح ها دیدار عمومی و مردمی در شهرستان مهاباد خواهد داشت و بعد از اتمام این دیدار با سفر به ارومیه و برگزاری نشست مطبوعاتی به سفر دو روزه خویش پایان خواهد داد.

سعادت در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود مشکلات جدی در منطقه برای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیر نفتی گفت: امیدواریم با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی بتوانیم زمینه های کاهش این مشکلات را فراهم سازیم.

وی با تاکید بر توسعه زیر ساخت های اقتصادی و حمل و نقل ترانزیت در استان گفت: طرح ها و پروژه هایی که برای این توسعه مورد نیاز است اولویت و دسته بندی شده است و همگی آماده ارائه به هیأت دولت می باشد.

وی افزود: در این سفر جاده تمرچین به نقده ، سرو به ارومیه، رازی به قطور و خوی به صورت کامل به اتمام می رسد و قابل بهره برداری است و نیز جاده ایواوغلی به بازرگان نیز جز این طرح ها می باشد.

 

 

خبرآنلاین/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید