09:32|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1395 - 01:23
کد خبر: 3808

آغاز موج جدید بارش‌ها در آذربایجان غربی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از آغاز موج جدید بارش‌ها در آذربایجان غربی خبر داد.

آغاز موج جدید بارش‌ها در آذربایجان غربی

مهدی صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از آغاز موج جدید بارش‌ها در آذربایجان غربی طی امروز و روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: از امروز بارش‌ها در آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز آسمان بسیاری از شهرهای آذربایجان غربی ابری است، تصریح کرد: آسمان امروز در آذربایجان غربی قسمتی ابری بوده و از بعداز ظهر بر میزان ابرها افزوده خواهد شد.

به گزارش باریش، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد: از بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابر و وزش باد و در مواردی باد گاها شدید در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی خواهیم بود.

این مسؤول با بیان اینکه وزش باد در شمال استان آذربایجان غربی بیش از سایر مناطق خواهد بود، ادامه داد: در شمال استان از بعد از ظهر امروز شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

صابری با بیان اینکه وزش باد در استان سبب خواهد شد تا گرد و خاک به ویژه در شهرهای جنوبی بیش از سایر شهرهای استان باشد، اعلام کرد: با وزش باد و گرد و خاک همچنان شاهد آلودگی هوا در شهرهای جنوبی استان خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان همچنین اظهار داشت: آسمان استان فردا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید به ویژه در جنوب و مرکز استان خواهد بود.

این مسؤول با بیان اینکه وزش باد همچنان در دومین روز از هفته جاری در مرکز و جنوب استان سبب بروز گرد و خاک خواهد بود، پدیده غالب شهرهای شمالی استان را در روزهای نخست هفته رگبار پراکنده اعلام کرد.

 

 

فارس/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید