10:36|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 خرداد 1395 - 06:04
کد خبر: 3799

کلانتری 23 شهرک تازه تاسیس گلمان ارومیه راه اندازی شد

کلانتری 23 شهرک تازه تاسیس گلمان ارومیه روز پنجشنبه طی آیینی راه اندازی شد.

کلانتری 23 شهرک تازه تاسیس گلمان ارومیه راه اندازی شد

به گزارش باریش، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در آیین افتتاح کلانتری 23 تازه تاسیس شهرک گلمان ارومیه افزود: امنیت پایدار لازمه ثبات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.
سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی افزود: در حوزه امنیت هر چقدر هزینه مصرف شود، به عنوان سرمایه گذاری است چون آرامش در جامعه حاکم می شود.
وی با اشاره به این که آذربایجان غربی امنیت قابل قبولی در این استان برقرار است، اظهار کرد: این استان نسبت به جمعیت استانهای دیگر از نظر مقایسه آمار جرائم در وضعیت خوبی قرار دارد که این دستاورد با حمایت های مردم و نهادها و دستگاههای اجرایی استان کسب شده است.
سردار اصلانی گفت: امروز در این استان سرقت 30 الی 40 درصد کاهش یافته است که این امر با حمایت مردم و رسانه ها محقق شده است و باید مردم در همه کارهای پلیس وارد شده و به نیروهای کمک کنند تا یک جامعه امن داشته باشیم.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: پیش از این شهرک گلمان توسط پایسگاه امامزاده کنترل و پوشش داده می شد که با افتتاح کلانتری 23 در این شهرک تازه تاسیس، علاوه بر این شهرک 13 روستای همجوار را از خدمات انتظامی برخوردار خواهند شد.
وی اضافه کرد: امروز کلانتریها به عنوان حافظ جان و مال مردم محسوب می شوند و به عنوان جای امن برای مردم هستند.
شهردار ارومیه نیز در این مراسم گفت: امروز امنیت پایدار در تمامی نقاط مختلف این استان به خوبی احساس می شود.
محمد حضرت پور افزود: امنیت امروز مدیون خون شهدا و ایثارگران و نتیجه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی اضافه کرد: شهرک تازه تاسیس گلمان ارومیه در آینده نزدیک به یکی از شهرکهای نمونه کشور تبدیل خواهد شد چون از نظر معماری، فضای سبز و فضای تفریحی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
شهردار ارومیه همچنین گفت: این شهرک تازه تاسیس شده افراد زیادی را از شهر ارومیه در خود جای خواهد داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه نیز در این مراسم گفت: این کلانتری یکی از مطالبات مردم این شهرک بوده و خلع هایی که در این شهرک بوده، با افتتاح این کلانتری برطرف خواهد شد.
سرهنگ حسین صمدپور افزود: این کلانتری در 150 متر مربع فضای فیزیکی و در سه طبقه احداث شده و توسط شهرداری ارومیه به مدت یک سال در اختیار نیروی انتظامی اورمیه قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: زمینی به مساحت یک هزار متر مربع توسط اداره راه و شهرسازی اختصاص یافته که اگر اعتبارات لازم در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد، به زودی عملیات احداث ساختمان کلانتری نیز شروع خواهد شد.

 

 

ایرنا/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید