10:36|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 خرداد 1395 - 01:02
کد خبر: 3794

طوفان تغییرات در ساختار شهرداری ارومیه

در طول کمتر از یک هفته شهردار ارومیه دست به تغییرات گسترده ای زد و چندین مدیر امور شهری را جابجا کرد.

طوفان تغییرات در ساختار شهرداری ارومیه

به گزارش باریش , شهرداری ارومیه در طی روزهای گذشته دستخوش تغییر و تحولات گسترده ای در عرصه مدیریتی بوده است. در این راستا محمد حضرت پور در حکمی سید محی الدین معصومی نیا را به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری معرفی , و از امین احمدزاده، سرپرست پیشین این حوزه تجلیل کرد.

 همچنین در حکم و مراسم جداگانه دیگری مهدی مژدهی فرد که پیش از این رییس واحد مالی شهرداری ارومیه بودند ، به عنوان سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه معرفی و از  اسماعیل الماسی مدیر عامل پیشین این سازمان (که بعد از ۳۵ سال به عنوان مرد همیشه در صحنه انتخابات و سیاست نامبرده می شود و به افتخار بازنشستگی نائل آمدند) تجلیل شد.

در جلسه دیگری امیر سحابی که پیش از این شهردار منطقه ۳ ارومیه بود و حکم مشاور شهردار در دستش بود ، به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه معرفی و از تلاشهای ندیم معاون سابق اقتصادی شهردار ارومیه تجلیل شد.

همچنین در حکم دیگری حامد صفاری را به عنوان معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه معرفی و جایگزین محمدمهدی حاذقی راد کرد. صفاری پیش از این معاون سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه بود.

بر اساس اطلاعات رسیده مدیران بیشتری در صف طولانی تغیرات شهرداری قرار دارند و در روزهای آینده شاهد جابه جایی و تغیر تعداد بیشتری از مدیران و مسئولین شهرداری خواهیم بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید