00:47|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 03 خرداد 1395 - 01:38
کد خبر: 3730

ساماندهی مشاغل مزاحم و دستفروشان ارومیه

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در آینده نزدیک شاهد جمع‌آوری متکدیان بوده و مشاغل مزاحم و دستفروشان شهر ارومیه نیز ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی مشاغل مزاحم و دستفروشان ارومیه

به گزارش باریش، حسین پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جمع‌آوری متکدیان یکی از مشکلات جدی شهرداری و شورای شهر ارومیه است که در این خصوص نیازمند همکاری هر چه بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه جمع‌آوری متکدیان به یکی از وظایف شهرداری‌ها تبدیل شده است، تصریح کرد: در این خصوص دستگاه‌های اجرایی متعددی مسؤول هستند و لازم است در این زمینه با شهرداری همکاری داشته باشند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در این میان مشاغل مزاحم نیز یکی دیگر از مشکلات شهر ارومیه به حساب می‌آید، ادامه داد: ساماندهی دستفروشان و مشاغل مزاحم نیز در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری ارومیه قرار دارد.

این مسؤول با بیان اینکه سد معبری که براثر فعالیت این دستفروشان ایجاد می‌شد سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شود، اذعان داشت: در این خصوص بارها شاهد اعتراض شهروندان ارومیه‌ای نیز بوده‌ایم.

پناهی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای مبارزه با این معضل انجام گرفته است، اظهار داشت: باید در راستای ساماندهی متکدیان، مشاغل مزاحم و دستفروشان شهر از طریق قانون اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کرد: با آن دسته از صاحبان مغازه که اقدام به قرار دادن اجناس و کالاهای خود در مقابل مغازه کرده و سد معبر می‌کنند از طریق قانونی برخورد خواهد شد.

این مسؤول تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده در آینده نزدیک شاهد جمع‌آوری متکدیان بوده و مشاغل مزاحم و دستفروشان شهر ارومیه نیز ساماندهی می‌شوند.

 

 

فارس/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید