13:47|دوشنبه, اردیبهشت 17 ,1403
تاریخ انتشار: 02 خرداد 1395 - 06:24
کد خبر: 3726

آغاز ثبت نام پایه اول ابتدایی در آذربایجان غربی

معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ثبت نام پایه اول ابتدایی برای کودکان متولد نیمه اول سال 89 و قبل آن آغاز شد و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

آغاز ثبت نام پایه اول ابتدایی در آذربایجان غربی

به گزارش باریش، رقیه حسین پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: متولدین اول مهر سال 89 هم در سراسر استان می توانند در پایه اول ثبت نام کنند.
معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: پایه های میانی بعد از اتمام امتحانات و اعلام نتایج تا آخر مردادماه می توانند با مراجعه به مدارس استان مطابق قوانین و مقررات در مدارس ثبت نام کنند. 
وی بیان کرد: پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده یکهزار و 681 کلاس پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی در سراسر استان دایر شود. 
حسین پور گفت: در حین ثبت نام هیچ وجه نقدی در مدارس به غیر از حق بیمه و هزینه سنجش در پایه اول تحصیلی و پول کتاب درسی دریافت نمی شود. 
وی بیان کرد: جهت نظارت بر امر ثبت نام نیز کمیته نظارت تشکیل یافته و در تمام نواحی و مناطق ستاد ثبت نام جهت نظارت و رفع مشکلات احتمالی حضور دارند. 
معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: شماره تماس با مسوولان نظارتی نیز در اختیار همه مدارس گذاشته شده و آنها موظف هستند این شماره تماس را در مقابل دید اولیا نصب کنند. 
وی بیان کرد: زمان ثبت نام پیش دبستانی نیز بعد از اعلام سیاستهای استانی تا 10 خرداد ماه اعلام می شود. 
به گزارش باریش، در سالتحصیلی جاری در پایه اول ابتدایی 54 هزار و 683 نفر دانش آموز در استان آذربایجان غربی مشغول به تحصیل بودند. 
پیش بینی های کارشناسان آموزش و پرورش بر ثبت نام 56 هزار و 946 نفر در این مقطع برای سال تحصیلی آینده است. 
تعداد کل دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری 580 هزار نفر است

 

 

ایرنا/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید