18:27|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 08:38
کد خبر: 3703

تولید مواد مخدر صنعتی در کشور نگران‌کننده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مسئله نگران‌کننده‌ای که در کشور وجود دارد معضل اعتیاد و ورود مواد مخدر صنعتی و سنتی به کشور و تولید مواد مخدر صنعتی در ایران است.

تولید مواد مخدر صنعتی در کشور نگران‌کننده است

به گزارش  باریش نیوز ، سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع فرماندهان نیروی انتظامی در اردبیل اظهار کرد: وظیفه همه ما است که از بلای خانمان‌سوز مواد مخدر مقابله شبانه‌روزی داشته باشیم تا کمتر جوانان ما دچار آسیب و انحراف در این زمینه شوند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مسئله نگران‌کننده‌ای که در کشور وجود دارد معضل اعتیاد و ورود مواد مخدر صنعتی و سنتی به کشور و تولید مواد مخدر صنعتی در ایران است.

اشتری موضوع تلاش نیروی انتظامی را در جلوگیری از فساد سازمان یافته اعم از فساد اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یادآور شد و افزود: بخشی از این اقدامات سازمان یافته در قالب شبکه‌های مجازی و اجتماعی اتفاق می‌افتد که واقعا مغایر با حفظ ارزش‌های اسلامی و مبانی دینی است و ضرورت دارد با چنین فضای نامطلوب برخورد شود.

وی از برخورد جدی با شبکه‌های اجتماعی و فضاهای اجتماعی مروج فرهنگ بی‌بند و باری خبر داد و گفت: نباید در این حوزه دچار غفلت شویم و ضروری است خانواده‌ها در رفع این آسیب آستین بالا بزنند.

فرمانده نیروی انتظامی نگاه نیروی انتظامی را نگاه پیشگیرانه از جرایم و برخورد با آنها اعلام کرد و افزود: ما در تامین امنیت در همه ابعاد ورود پیدا کردیم و سعی‌مان بر این است تا با کمترین حاشیه‌سازی بیشترین اقدام عملیاتی را در تامین امنیت در ابعاد مختلف انجام دهیم.

وی تصریح کرد: ما در مناسبت‌های مختلف دیدارهایی را به همراه روسای سه قوه با مقام معظم رهبری داشتیم که معظم‌له بارها تاکید کردند که نیروی انتظامی با همراهی سایر دستگاه‌ها در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی و به حداقل رساندن آنها اقدامات عملیاتی را انجام دهد به طوری که در دیدار اخیر فرماندهان انتظامی با مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا از فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در تامین امنیت مراسم 22 بهمن، انتخابات و تلاش پیگیرانه در بحث پیشگیری از جرایم قدردانی کردند.

اشتری افزود: برای ما افتخار است که با تلاش شبانه‌روزی بتوانیم رضایت مقام معظم رهبری در درجه اول و مردم را فراهم کنیم تا در امنیت کامل همه فعالیت‌های مردم به انجام برسد.

امنیت کشور در اوضاع به هم‌ریخته منطقه بی‌نظیر است

وی به امنیت برقرار شده در جمهوری اسلامی ایران به رغم ناامنی‌های مختلف اشاره کرد و گفت: این امنیت با تلاش همه دستگاه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی برقرار شده و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: در حالی که کشورهای اطراف ما از عراق و افغانستان گرفته تا پاکستان، سوریه، لبنان و حتی قلب اروپا با موجی از ناامنی‌ها روبه‌رو شده اما کشورمان به برکت خون شهدا، هدایت‌های مقام معظم رهبری، دعای خانواده‌های شهدا و عنایت ولی عصر(عج) و همت و همراهی همه دستگاه‌ها صاحب بهترین امنیت است.

اشتری افزود: باید در کنار قدرشناسی تلاش کنیم تا روز به روز این امنیت و ثبات پایدار بوده و نیروی انتظامی نیز مسؤولیت مستقیمی را در تامین امنیت دارد.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه مطالبات واقعی از نیروهای مسلح به ویژه تامین و تولید امنیت موضوعات و مسائل تبیین شود تا با بهره‌مندی از امکانات مادی و معنوی بتوانیم در صحنه عمل از این نعمت بزرگ پاسداری کنیم.

اشتری عنوان کرد: باید حرکت‌های ما به گونه‌ای باشد تا در ذهنیت مردم یک عملکرد مناسب از پلیس به وجود آید تا با تکیه بر اعتماد و وثوق مردم بتوانیم حرکت‌هایمان را به معنای واقعی نظم و انضباط خاصی ببخشیم.

فرمانده نیروی انتظامی علت جابجایی فرماندهان و روسای پلیس استان‌ها را تحرک‌بخشی و پویا کردن سازمان و بکارگیری افراد توانمند و باانگیزه در عرصه خدمت‌رسانی توصیف کرد و گفت: امیدواریم همه این حرکت‌ها در مسیر ایجاد یک تحول مثبت و سازنده باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید