14:15|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 - 08:51
کد خبر: 3633

در هیچ نقطه از شهر محدودیت ارائه سرویس نداریم/طرح کوثر در سال جاری اجرا خواهد شد

به گزارش باریش نیوز صبح امروز مدیرعامل مخابرات استان آذربایجان غربی  در ساختمان مخابرات  ارومیه رودروی اصحاب رسانه قرار گرفت تا به ارائه عملکرد مخابرات استان در سالی که گذشت بپردازد.

در هیچ نقطه از شهر محدودیت ارائه سرویس نداریم/طرح کوثر در سال جاری اجرا خواهد شد

به گزارش  پایگاه خبری باریش نیوز صبح امروز مدیرعامل مخابرات استان آذربایجان غربی  در ساختمان مخابرات  ارومیه رودروی اصحاب رسانه قرار گرفت تا به ارائه عملکرد مخابرات استان در سالی که گذشت بپردازد.

 

مدیرعامل مخابرات استان آذربایجان غربی   بحث (پهنای باند) را یکی از مهمترین سیاست های شرکت مخابرات با توجه به سیاست دولت دانست و گفت:در سال گذشته در حوزه سیار 206 سایت را 3G و 244هزار پورت منصوبه داریم  و اکنون 500 روستای استان از اینترنت پرسرعت استفاده مینمایند و در برنامه داریم این آمار را در سال جاری به 500روستا ی دیگر نیز افزایش دهیم.

اسماعیل زاده در ادامه سخنان خود گفت:در حوزه مخابرات به سمت IPخواهیم رفت و شبکه وفیبر را به سمت مشتری خواهیم برد و یکی از دغدغه های مهم  شرکت مخابرات استان رضایتمندی مشتریان میباشد.

اسماعیل زاده  از اجرای پروژه کوثر در سال جدید خبر داد و گفت:لذت خدمات دهی به مردم پس از اجرای پروژه کوثر اتفاق خواهد افتاد چرا که مهمترین اهداف ما در سال95 ایجاد رضایت مندی بین مشتریان میباشد  و ما هم اکنون رتبه اول در حوزه مشتریان تجاری را دارا هستیم  و گام های موثری در ادامه راه  برداشته خواهد شد.

 

اسماعیل زاده   با بیان اینکه در حوزه ITC تحولات بسیار سریع رخ میدهد گفت: استان ما در این حوزه تبدیل به استان های درجه یک شده است و در این موضوع ارتقا یافتیم .

اسماعیل زاده  در پایان درباره علت نبود سرویس مخابرات در برخی روستاها نکات  شهر گفت:شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی در هیچ نقطه از شهر محدودیت ارائه سرویس ایجاده نکرده و آماده ارائه سرویس در هرنقطه ای میباشیم به شرطی که طبق قانون زیرساخت ها وخدمات اولیه فراهم باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید