16:21|شنبه, اردیبهشت 29 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1395 - 01:08
کد خبر: 3454

افزایش گرد و خاک بر اثر وزش باد در آذربایجان غربی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از افزایش گرد و خاک بر اثر وزش باد در آذربایجان غربی طی روزهای آینده خبر داد.

افزایش گرد و خاک بر اثر وزش باد در آذربایجان غربی

مهدی صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از احتمال آبگرفتگی معابر در آذربایجان غربی طی روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: احتمال آبگرفتگی معابر بر اثر بارش شدت باران طی امروز و فردا وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش ابرها طی بعد از ظهر امروز گفت: بعد از ظهر امروز شاهد رشد ابرها در استان هستیم که این امر سبب ایجاد رگبار و رعد و برق خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به پدیده غالب امروز در استان، اذعان داشت: وزش باد شدید موقتی را نیز از بعد از ظهر امروز در استان شاهد خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: با بارش‌های شدید باران، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد و لازم است مردم نسبت به رعایت نکات ایمنی در این زمینه توجه جدی داشته باشند.

صابری با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شاهد گرد و خاک در استان خواهیم بود، ادامه داد: این وضعیت طی روزهای آینده نیز در استان وجود خواهد داشت و سبب می‌شود تا ذرات گرد و غبار در هوا افزایش یابد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به پیش‌بینی هوای استان طی آخرین روز هفته جاری، اظهار داشت: آسمان استان روز پنج‌شنبه نیمه ابری، همراه با وزش باد بوده و در شمال استان بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

 

فارس/

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید