16:03|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1395 - 07:21
کد خبر: 3448

عملیات اجرایی پروژه سرمايه گذاري رزت از سر گرفته شد

معاون سرمايه گذاري شهردار اروميه گفت:  بعد از یکسال وقفه،  پروژه  تجاری، خدماتی و  تفریحی رزت ارومیه آغاز به کار کرد.

عملیات اجرایی پروژه سرمايه گذاري رزت از سر گرفته شد

به گزارش  باریش نیوز ,   داوود نديم  با بيان اينكه پروژه رزت که با سرمایه گذاری مشارکتی شهرداری ارومیه و یک شرکت خصوصی در اواخر سال 1393 شروع شد،  بيان كرد:  اين پروژه سرمايه گذاري  در پی عدم تامین نقدینگی از سوی سرمایه گذار قبلی دچار وقفه و تعطیلی شد.

وي ادامه داد:  در سال 94 با تشکیل تیم های کارشناسی  فنی ، مالی و حقوقی در شهرداری ، اقدامات لازم برای تعیین تکلیف پروژه بانجام رسید و نهایتا با مجوز شورای اسلامی شهر و هیئت عالی سرمایه گذاری ، ضمن اقدامات  برای فسخ قرارداد قبلی ،  اقدام به برگزاری فراخوان عمومی و انتخاب سرمایه گذار جدید برای پروژه سرمايه گذاري رزت شد.

معاون سرمايه گذاري شهردار اروميه با بيان اينكه  اقدامات تجهیز کارگاه و حمل مصالح اولیه پروژه رزت با آغاز سال جديد انجام شد، بيان كرد:  در اولین روز شروع بکار این پروژه  بیش از هشتاد تریلر  میلگرد  توسط سرمایه گذار قبلی در محل پروژه تخلیه شد  و این روند ادامه دارد.

وي با اعلام اينكه  با تلاش مدیریت شهری اروميه  در سال جدید  شاهد شکوفایی این منطقه  خواهيم بود، اظهار كرد: شهرونداني  که قبلا  اين پروژه  را پیش خرید کرده بودند و با صبر و حوصله خویش اجازه دادند تا شهرداری اقدامات قانونی خویش را بانجام رساند تشکر و سپاسگزاری مي نماييم وهمچنين  بزودی  تک تک این پرونده ها رسیدگی و پاسخگویی خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید