13:26|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 09 اردیبهشت 1395 - 02:43
کد خبر: 3385

تسریع در روند اجرای ریل‌گذاری راه‌آهن مراغه به ارومیه در نقده

فرماندار نقده بر تسریع در روند اجرای ریل‌گذاری راه‌آهن در نقده تاکید کرد.

تسریع در روند اجرای ریل‌گذاری راه‌آهن مراغه به ارومیه در نقده

به گزارش باریش، مرتضی فرامرزی صبح امروز در بازدید از راه‌آهن مراغه به ارومیه، اظهار داشت: راه‌آهن مراغه به ارومیه در مسیر خود از شهرستان نقده نیز گذر می‌کند که عملیات اجرایی در این شهر به خوبی در حال اجرا است.

وی با تقدیر از تلاشهای انجام گرفته در این زمینه، تصریح کرد: 40 کیلومتر از راه‌آهن مراغه به ارومیه در حوزه استحفاظی شهرستان نقده واقع شده است که این امر می‌تواند یکی از ظرفیتهای مهم این شهرستان مطرح باشد.

فرماندار نقده با بیان اینکه 20 کیلومتر از راه‌آهن مراغه به ارومیه در این شهرستان ریل‌گذاری شده  است و مابقی نیز در حال اجرا است، ادامه داد: امسال نیز با کاهش بارندگی‌ها شاهد اجرایی شدن عملیات ریل‌گذاری هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در این شهرستان یک ایستگاه ایجاد خواهد شد، اذعان داشت: این ایستگاه در حال احداث است که ساختمان آن هم اکنون مراحل نهایی خود را طی می‌کند و پیش‌بینی می‌شود تا ماه‌های آینده به اتمام برسد.

فرامرزی با تاکید بر تسریع در روند اجرای این پروژه، اظهار داشت: با به اتمام رسیدن پروژه راه‌آهن مراغه به ارومیه شاهد تحول قابل توجهی در زمینه حمل و نقل خواهیم بود به‌طوری‌که این پروژه یکی از مطالبات جدی مردم استان است.

فرماندار نقده  با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه استان آذربایجان غربی به استانهای همجوار و در نهایت به تهران متصل می‌شود، اذعان داشت: توسعه اقتصادی و افزایش سطح رفاه مردم از جمله مهمترین مزایای این طرح است که مردم شهرهای مختلف آذربایجان غربی از آن بهره‌مند خواهند شد.

 

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید