03:40|پنجشنبه, اردیبهشت 20 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1395 - 03:01
کد خبر: 3351

صدور مجوز برای احداث 10 مجتمع خدماتی و رفاهی در آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی از صدور مجوز برای احداث 10 مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

صدور مجوز برای احداث 10 مجتمع خدماتی و رفاهی در آذربایجان غربی

عبدالحسین علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی در مناطق مختلف آذربایجان غربی در دست اقدام بوده که شامل طرح جامع پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بازرگان و پایانه مرزی پلدشت است.

وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی شده است، تصریح کرد: 10 مجوز ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی صادر شده است که امید می‌رود در آینده نزدیک احداث شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی با بیان اینکه نظارت کافی بر روند عملکرد این مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی وجود دارد، اذعان داشت: در این خصوص بازرسی‌های میدانی از این مجتمع‌ها انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش میزان مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در ایجاد امکانات رفاهی بین راهی اجرایی می‌شود، ادامه داد: در تلاش برای احداث مجتمع‌های رفاهی با امکانات مناسب در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

علی‌اکبری با بیان اینکه پنج مرز زمینی در آذربایجان غربی واقع شده است، اظهار داشت: استفاده از این ظرفیت در تبادلات تجاری بهره گرفته شود که در این میان مرز بازرگان به عنوان یکی از بزرگترین مرزهای زمینی کشور مطرح است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی با اشاره به تعداد مجتمع‌های خدماتی در حال بهره‌برداری در محورهای مواصلاتی استان، اعلام کرد: 17 باب مجتمع خدماتی و رفاهی در دست بهره‌برداری در این استان فعالیت دارند.

 

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید