09:11|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1395 - 03:44
کد خبر: 3307

بهره برداری 16 پروژه در شهرك هاي صنعتي آذربايجان غربي

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته، 16 پروژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی به بهره ‌برداری رسیده است.

بهره برداری 16 پروژه در شهرك هاي صنعتي آذربايجان غربي

به گزارش باریش ، مسعود مهدیزاده مقدم به پروژه‌های افتتاح شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی سال 94 حدود 16 پروژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه شبکه داخلی گاز و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه با اعتبار هزینه شده 20 میلیارد ریال در سال گذشته به بهره ‌برداری رسید، اذعان کرد: این پروژه شامل 24 کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی، دو باب ایستگاه به ظرفیت هرکدام 20 هزار مترمکعب در ساعت است.

مهدیزاده با اعلام اینکه تصفیه‌‎خانه فاضلاب شهرک صنعتی سلماس در یک مدول با ظرفیت 200 مترمکعب در روز با اعتبار بالغ بر20 میلیارد ریال در سال 94 مورد افتتاح قرار گرفت، ادامه داد: تصفیه‌خانه فاضلاب ماکو نیز در یک مدول با ظرفیت 242 مترمکعب در روز با اعتبار هزینه شده 15 میلیارد ریال به بهره ‌برداری رسید.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ابراز داشت: سال گذشته ایجاد شبکه آبیاری فضای سبز به طول 21 کیلومتر و اعتبار هزینه شده 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در کلیه شهرک‎ها و نواحی استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سال 94 تلطیف و زیباسازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به طول 9 هکتار و با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال و ایجاد فضای سبز و غرس نهال به تعداد 16 هزار اصله نهال با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ساخت و نصب تابلوهای ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی قره‌ضیاءالدین، کانی غیر فلزی خوی انجام و تابلوهای ورودی شهرکهای صنعتی نقده، پیرانشهر و سردشت نیز تهیه و آماتده نصب می باشند.

مهدیزاده با بیان اینکه بهره ‌برداری از ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی میاندوآب و خوی با اعتبار دو میلیارد و 400 میلیون ریال صورت گرفت، ادامه داد: خرید و استقرار ماشین‌های آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی نقده و پیرانشهر با اعتبار 4 میلیارد و 400 میلیون ریال صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های حفر چاه،  تامین آب و اجرای شبکه 20 کیلو ولت و روشنایی در سال 94 اجرایی شده، یادآور شد: اجرای آسفالت و جدول‌گذاری شامل 12 کیلومتر جدول‌گذاری، 24 هزار مترمربع آسفالت و 100 هزار مترمکعب خاکبرداری نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان عملیاتی شده است.

مهدیزاده در پایان به راه‌اندازی سامانه  GISدر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و افزود: 27 شهرک صنعتی در سامانه بارگذاری شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید