13:35|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 14:39
کد خبر: 3276

تراکتورسازی 2 - الهلال 0؛ زنده باد تیراختور!

تراکتورسازی موفق شد با گل های فرزاد حاتمی و آلویس نانگ حریف پر افتخارش الهلال عربستان را شکست دهد، با این برد تراکتور سازی از این مرحله به عنوان تیم اول صعود کرد.

تراکتورسازی 2 - الهلال 0؛ زنده باد تیراختور!

.

 

به گزارش باریش  تیم تراکتورسازی  نماینده شایسته فوتبال کشورمان در قطر با گل های آلویز نانگ و فرزاد حاتمی میزبانش الهلال عربستان را برد و صعودش را بعنوان تیم اول به دور دوم قطعی کرد.

در این مسابقه که به قضاوت پیتر گرین استرالیایی و در ورزشگاه القطر دوحه برگزار شد شاگردان قلعه نوعی پس از ارزیابی حریف در نیمه اول، در نیمه دوم با بثمر رساندن 2 گل و درخشش محمدرضا اخباری به یک برد غرورآفرین دست یابند.

الهلال عربستان: 
خالد شراحیلی، دیگائو (71 - محمد شلهوب)،ناصر الشهرانی، سعودکریری( 76 - یاسر قحطانی)، ادواردو، نواب العابد، محمد البورایک، سلمان الفرج، کوآک تائه هی، محمد جحفالی و یوسف السالم سرمربی: جورجیوس دونیس

تراکتورسازی تبریز: 
محمدرضا اخباری ـ محمد ایران‌پوریان، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، سعید آقایی( 90 - ایوب کلانتری)، سینا عشوری، مهدی کیانی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آلویز نانگ(85 - کاردوسو)، فرزاد حاتمی  
سرمربی: امیر قلعه نویی

تراکتورسازی با این برد و با کسب 12 امتیاز قبل از بازی پایانی خود در عمان برابر الهلال صعودش را بعنوان تیم اول قطعی کرد و الهلال در رده دوم باقی ماند.

تراکتورسازی در 3 دوره قبلی نتوانسته بود به دور دوم صعود کند و الهلال پرافتخارترین تیم عربستانی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید