12:38|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 03:46
کد خبر: 3165

آغاز عملیات احداث مجتمع مذهبی، فرهنگی پیامبر اعظم ( ص) ارومیه

با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی عملیات ساخت مجتمع بزرگ مذهبی، فرهنگی پیامبر اعظم (ص) در ارومیه آغاز شد.

آغاز عملیات احداث مجتمع مذهبی، فرهنگی پیامبر اعظم ( ص) ارومیه

به گزارش  باریش، با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی عملیات ساخت مجتمع بزرگ مذهبی، فرهنگی پیامبر اعظم (ص) در ارومیه آغاز شد.
در این مراسم که با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار ارومیه، رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان و جمعی از فعالان عرصه فرهنگی، خیرین و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزارشد عملیات ساخت مجتمع بزرگ مذهبی، فرهنگی( حسینیه و مسجد) پیامبر اعظم در ارومیه آغاز شد.
حجت الاسلام فخری رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان درآیین کلنگ زنی این مجتمع گفت:به فرموده قرآن کریم احداث مساجد و آباد کردن آن از خصائص مومنان است که به شکرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد رشد روزافزون احداث چنین مکانهای باارزش و معنوی در کشور هستیم.
وی افزود: در حال حاظر بیش از 60 هزار مسجد شهری و روستای در کشور احداث شده است که از این تعداد افزون بر 4 هزار مسجد در مناطق شهری و روستایی آذربایجان غربی ساخته شده است.
حجت الاسلام فخری ادامه داد: در جهانی که معنویات و اخلاقیات مورد تهاجم و افول قرار گرفته است باید با کارهای فرهنگی و روشنگری جوانان به دراین رویارویی نیز سربلند بیرون آییم که به شکر خدا تا کنون نیز با رهبری و دریات مقام معظم رهبری و مسئولین نظام اسلامی و با رشد فعالیت های فرهنگی و مذهبی و آگاهسازی جوانان این مرز و بوم توطئه های دشمنان ناکام مانده است.

 

پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید