14:10|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 05:00
کد خبر: 3139

نشست خبری مربی و مسئول کمیته پزشکی وزنه برداری با خبرنگاران

وحید ربیعی مربی تیم وزنه برداری جوانان و داوود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری که بهمراه تیم جوانان در ارومیه حضور دارند در نشست خبری با اصحاب رسانه ابراز امیدواری کردند که بهداد سلیمی وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان به مسابقات المپیک برسد.

نشست خبری مربی و مسئول کمیته پزشکی وزنه برداری با خبرنگاران

به گزارش باریش ، وحید ربیعی مربی تیم وزنه برداری جوانان و داوود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در نشست خبری با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

وحید ربیعی مربی تیم وزنه برداری جوانان گفت : اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان با حضور 11 نفر در ارومیه در حال برگزاری است.

وی افزود : این 11 نفر بهمراه یکی از ملی پوشان حاضر در تیم بزرگسالان از بین 50 نفر از جوانان 18 تا 20 سال انتخاب شده اند .

مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان تصریح کرد : در این اردو 6 وزنه بردار از استان آذربایجان غربی هم بهمراه تیم تمرین می کنند .

ربیعی گفت : با توجه به آمادگی کامل ، امسال با تیم 8 نفره کامل در مسابقات جهان در کشور گرجستان حضور پیدا خواهیم کرد.

وی در مورد میزبانی آذربایجان غربی هم گفت : محل تمرین مناسب، امکانات مناسب، هتل خوب و البته نزدیکی به گرجستان باعث شد این اردو را در ارومیه برگزار کنیم .

تلاش ها برای رساندن بهداد سلیمی به المپیک ادامه دارد

داوود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری که بهمراه ملی پوشان تیم جوانان در ارومیه حضور دارد نیز گفت : آنچه کارشناسان و متخصصان عقیده دارند، امکان حضور بهداد سلیمی در مسابقات المپیک بدلیل آسیب دیدگی و وضعیت کنونی وجود ندارد .

وی افزود : با این حال و طبق برنامه ریزی انجام شده در روند معالجات تا این لحظه سلیمی در وضعیت خوبی قرار دارد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد : در حال حاضر بهداد سلیمی در آخرین روزهای دوران نقاهت خود قرار دارد و قرار است تمرینات جهشی خود را از یک اردیبهشت و پس از یک ماه کار با وزنه و قیچی زدن را بهمراه سایر وزنه برداران انجام دهد.

باقری گفت : در صورت رسیدن بهداد سلیمی به مسابقات المپیک، توانسته ایم کاری خارق العاده انجام دهیم.

وی در خصوص وضعیت دوپینگ در این رشته افزود : رشته وزنه برداری یکی از رشته های سخت در بین ورزش هاست و ورزشکاران برای آمادگی کامل و حفظ شرایط خود اقدام به مصرف مکمل های مختلف می کنند.

رویس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد : با این شرایط ، فدراسیون وزنه برداری بشدت بر مصرف این مکمل ها نظارت دارد و وزنه برداران برای شرکت در لیگ و اردوهای تیم ملی باید برگه سلامت از نظر معاينات باليني و آلوده نبودن به مواد نيروزا را اخذ کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید