16:31|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 04:34
کد خبر: 3138

عباسی : بودجه 1500 میلیارد ریالی شهرداری منطقه یک ارومیه بدون تغییر نسبت به سال قبل به تصویب رسیده است

وحید عباسی شهردار منطقه یک ارومیه گفت : با توجه به وضعیت حاکم بر بازار مسکن، بودجه سال 95 بدون تغییر نسبت به سال 94 مبلغ یک هزار و 500میلیارد ریال به تصویب رسیده است.

عباسی : بودجه 1500 میلیارد ریالی شهرداری منطقه یک ارومیه بدون تغییر نسبت به سال قبل به تصویب رسیده است

به گزارش باریش ، وحید عباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : در سال 94 رکود شدیدی بر بازار مسکن و فعالیت های عمرانی حاکم بود ضمن اینکه وضعیت صدور پروانه نیز با کاهش همراه بود با این حال شهرداری منطقه یک ارومیه توانست تمامی تعهدات خود در بخش عمرانی و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را اجرایی کند.

وی با اشاره به بودجه یک هزار و 500میلیارد ریالی شهرداری منطقه یک افزود : با توجه به فضای حاکم بر بازار مسکن بودجه شهرداری منطقه یک در سال 95 تغییری نخواهد کرد.

شهردار منطقه یک ارومیه تصریح کرد : در سال 94 و در فعالیت های عمرانی  زیرسازی بیش از 32هزار متر مربع از سطح منطقه، 3600 مترمربع جدول گذاری، 600 مترمربع کانال کشی، 130هزار مترمربع لکه گیری و مرمت و ... انجام شد.

عباسی گفت : آغاز طرح شهردار مدرسه در 10 مدرسه ، برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی با حضور بیش از 600 ورزشکار، برگزاری مسابقات تیراندازی محلات و مسابقات ورزشی بانوان در رشته های دارت، طناب کشی و پیاده روی با حضور بیش از 450 نفر از بانوان منطقه را از مهم ترین فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه یک در سال 94 میتوان نام برد.

وی افزود : امسال نخستین برنامه مهم شهرداری منطقه یک برگزاری اولین دوره مسابقات پینت بال شمالغرب ایران با همکاری سپاه آذربایجان غربی خواهد بود  که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه یک ارومیه تصریح کرد : ساخت دو ورزشگاه محلی، فرهنگسرا و آغاز عملیات اجرایی ساخت روگذر امام علی از دیگر اقدامات مهم ما در سال 95 خواهد بود.

عباسی ضمن اشاره به وجود بیش از 45 درصد از نقدینگی کشور در بخش مسکن گفت: در سال 95 بیش از 235 میلیارد ریال اعتبار برای بخش عمرانی در نظر گرفته شده است که ساخت چند ورزشگاه محلات، فرهنگسرا، زیرسازی و آسفالت معابر و رسیدگی به وضعیت پیاده روها از جمله این برنامه ها هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید