12:55|چهارشنبه, اردیبهشت 12 ,1403
تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395 - 02:16
کد خبر: 3132

احتمال بارش تگرگ در آذربایجان غربی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از احتمال بارش تگرگ در آذربایجان غربی طی روزهای آینده خبر داد.

احتمال بارش تگرگ در آذربایجان غربی

مهدی صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از احتمال بارش تگرگ در آذربایجان غربی طی روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: آسمان استان آذربایجان غربی امروز نیمه ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شاهد آغاز بارش‌ها در استان خواهیم بود، تصریح کرد: این بارش‌ها از بعد از ظهر امروز همراه با رگبار، باران و رعد و برق بوده و احتمال بارش تگرگ نیز در برخی مناطق استان به دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از کاهش نسبی دمای هوای استان طی روزهای آینده نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: سه شنبه نیز آسمان استان نیمه ابری، گاهی ابری پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا شاهد رگبار، باران و رعد و برق در استان خواهیم بود، از احتمال بروز تگرگ در استان خبر داد و اعلام کرد: لازم است کشاورزان نسبت به پیشگیری و کاهش اثرات تگرگ در اراضی و باغات خود اقدامات لازم را انجام دهند.

صابری با بیان اینکه از دیروز یک سامانه بارشی وارد استان آذربایجان غربی شده است، ادامه داد: این سامانه بارشی تا پایان هفته در استان بوده و سبب بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه لازم است نسبت به طغیان رودخانه‌ها نیز هشدارهای لازم جدی گرفته شود، اظهار داشت: امسال بارش‌های خوبی را در استان شاهد هستیم که امیدواریم با جدی گرفتن هشدارهایی که داده می‌شود، از بروز هرگونه خسارت پیشگیری شود.

 

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید